Πολιτισμός

Λέξη - κλειδί σε αρχαία πλάκα αποκαλύπτει νέα στοιχεία για την Ανάσταση του Χριστού

Λέξη - κλειδί σε αρχαία πλάκα αποκαλύπτει νέα στοιχεία για την Ανάσταση του Χριστού.jpg

Νέα στοιχεία από τη μελέτη της πλάκας του Γαβριήλ έρχονται στο φως της δημοσιότητας και δείχνουν ότι ο Χριστός δεν ήταν ο πρώτος που αναστήθηκε.

Η όλη δε θεωρία βασίζεται σε μία λέξη - κλειδί.

Η πλάκα του Γαβριήλ που βρέθηκε κοντά στη Νεκρά Θάλασσα ήταν ένας δίσκος με 87 γραμμές εβραϊκού κειμένου στο πρώτο πρόσωπο και περιείχε προφητείες, μεταξύ των οποίων και μίας ανάστασης. Χρονολογείται δε, πριν από τη γέννηση του Ιησού.

Η αρχαία πλάκα  του Γαβριήλ
Η αρχαία πλάκα του Γαβριήλ

Ειδικός ερευνητής, τη μαρτυρία του οποίου παρουσιάζει η Express, ερεύνησε και έμαθε περισσότερα στοιχεία για το αρχαίο αυτό κείμενο.

Ειδικός ερευνητής
Ειδικός ερευνητής

Υποστηρίζει μεταξύ άλλων, ότι ένας επαναστάτης ονόματι Σίμων είχε ακολούθους που πίστευαν ότι ήταν ο Μεσσίας.

Φέρεται μάλιστα να βρήκε στοιχεία που υποδηλώνουν ότι οι ακόλουθοι του Σίμωνα ισχυρίζονταν πως εκείνος αναστήθηκε από τους νεκρούς.

Το επιχείρημά του βασίζεται σε μία λέξη, η οποία δεν βγάζει νόημα για κανέναν, παρά μόνο για έναν ειδικό.

Πρόκειται για τη λέξη κοπριά, η οποία σύμφωνα με τον ερευνητή στις βιβλικές αναφορές σημαίνει «σάπια σάρκα».

Ο Σίμων από την Περαία ήταν πρώην δούλος του Ηρώδη του Μεγάλου, ο οποίος εξεγέρθηκε και σκοτώθηκε από τους Ρωμαίους.

 

via

Πολιτισμός

Αμφίπολη: Ο αρχαιολογικός χώρος θα είναι επισκέψιμος από το 2021

αμφιπολη

Ο αρχαιολογικός χώρος της Αμφίπολης θα είναι επισκέψιμος από το 2021, σύμφωνα με την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.  

Μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό, η κα Μενδώνη τόνισε, επίσης, πως η κυβέρνηση επιδιώκει την επίσπευση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των εργασιών στον Τύμβο Καστά, ενώ αναφέρθηκε και στην επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.  

«Ενδεχομένως το Brexit και η απομάκρυνση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση να απελευθερώσει δυνάμεις που θα βοηθήσουν τη συνεχή δημοσιοποίηση του αιτήματος για την οριστική επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα», πρόσθεσε ακόμα η υπουργός Πολιτισμού.  

«Η Ελλάδα πιέζει και εκθέτει το Βρετανικό Μουσείο ότι κατέχει τα Γλυπτά παρανόμως και με αυτή την έννοια το Brexit μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή πίεσης», τόνισε η ίδια.  Τέλος, για το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης που παραιτήθηκε μετά από αίτημα του υπουργείου,  η κα Μενδωνη δήλωσε πως «θεωρούμε ότι δεν λειτουργούσε με τον τρόπο που έπρεπε να λειτουργεί».