Γυναίκα

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας!

γυναίκα-διάβασμα-σπίτι

Τα Ζώδια της Δευτέρας 6 Απριλίου 2020

 

Κριός

Προσπάθησε να συντηρήσεις την επιθυμία σου να παίξεις ομαδικά ακόμη κι όταν σε ξεβολεύει μέχρις αηδίας.

Ταύρος
Νεύσε καταφατικά στην προσωπική αναδιοργάνωση που χρειάζεται για να παραμείνεις σχετικός στην καριέρα και με τους προσωπικούς σου στόχους.

Δίδυμοι
Η βελτίωση του εαυτού σου όπως και των σχέσεων με τους ανθρώπους της καθημερινότητας σου, πάει χέρι χέρι με την επιδιόρθωση παλιότερων προβλημάτων.

Καρκίνος
Για να βοηθήσεις την συναισθηματική ποιότητα της σχέσης σου όπως και κάθε είδους κοινά οικονομικά, χρειάζεσαι καινούριο όραμα.

Λέων
Είναι αρκετά σαφές ότι ο ενθουσιασμός δεν φτάνει για την προσωπική κι επαγγελματική επιτυχία, χρειάζεται να κυνηγάς και τους σωστούς στόχους.

Παρθένος
Αντί να κοπιάζεις μέχρι εξαντλήσεως για να φέρεις βόλτα χίλια δύο, είναι καιρός να βρεις έναν καλύτερο τρόπο να προχωρήσεις παρακάτω.

Ζυγός
Η δική σου επιθυμία δεν φτάνει για να σπρώξει την σχέση με τα παιδιά ή τα ερωτικά σου, για δες λίγο καλύτερα τι φοβίες παίζουν από κάτω.

Σκορπιός
Επαναστάσεις χωρίς ή και με αιτία στο σπίτι, μπορεί να φέρουν στην επιφάνεια σοβαρή αταξία στη σχέση σου.

Τοξότης
Αξιοθαύμαστη οποιαδήποτε πρωτοβουλία να συμμετέχεις, να βοηθήσεις, να στηρίξεις κοκ. Απλώς έχε κατά νου ότι κάθε άνοιγμα θέλει χώρο και χρόνο στη μέρα σου.

Αιγόκερως
Ελλείψει παρηγοριάς στο σεξ, το φαγητό και το ξόδεμα, μάλλον πρέπει να επανεξετάσεις σχέση με σύντροφο, παιδιά, δημιουργικότητα ή και διασκέδαση.

Υδροχόος
Βιασύνη δεν χρειάζεται, επειδή ό,τι και να θέλεις να κάνεις, προϋποθέτει ότι έχεις την βασική οργάνωση, στο σπίτι, μέσα σου, στο γραφείο.

Ιχθύες
Εφόσον θέλεις να βάλεις τάξη σε συναισθήματα, δυσαρέσκειες, πρακτικές εκκρεμότητες, χρειάζεται και μία δραστική αναδιοργάνωση του τρόπου σκέψης σου.

Γυναίκα

Επτά καθημερινές συνήθειες που καταστρέφουν τα οστά μας

γυναίκα άσκηση γυμναστική

Οι περισσότεροι άνθρωποι παραμελούν την υγεία των οστών τους. Όμως ειδικά για τις γυναίκες, η οστεοπόρωση αποτελεί σημαντικό κίνδυνο καθώς μεγαλώνουμε και, αν και οι επιπτώσεις της θα αργήσουν να φανούν, η πρόληψή της πρέπει να ξεκινήσει ήδη από τα πρώτα χρόνια της ενήλικης ζωής μας. Η οστεοπόρωση καθιστά τα οστά μας αδύναμα και εύθραυστα, αυξάνοντας τον κίνδυνο για κατάγματα. Πρόκειται για ένα πρόβλημα που εξελίσσεται αργά, και σε πολλές περιπτώσεις αργεί να διαγνωστεί.

Επτά καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν τον κίνδυνο οστεοπόρωσης

Δεν περνάμε αρκετό χρόνο στον ήλιο

Γνωρίζουμε καλά ότι η ηλιακή ακτινοβολία είναι απαραίτητη προκειμένου ο οργανισμός μας να συνθέσει την πολύτιμη βιταμίνη D, η οποία μεταξύ άλλων προστατεύει τα οστά μας και βοηθά τον οργανισμό μας να απορροφήσει το ασβέστιο από τις τροφές. Σε περίπτωση που η έκθεση στον ήλιο δεν αποτελεί βιώσιμη επιλογή, ίσως χρειαστείτε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής, πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας.

Τεμπελιάζουμε

Σίγουρα όλοι έχουμε ανάγκη από ξεκούραση μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, όμως η άσκηση θα μας βοηθήσει περισσότερο από τις στιγμές χαλάρωσης στον καναπέ. Εκτός από τους μυς μας, η γυμναστική ενδυναμώνει και τα οστά μας.

Καπνίζουμε

Ναι, το τσιγάρο είναι όντως ικανό να δημιουργήσει μια απίστευτη ποικιλία προβλημάτων υγείας. Ανάμεσα σε αυτά, μελέτες έχουν δείξει ότι αυξάνει και τον κίνδυνο για εμφάνιση οστεοπόρωσης. Το τσιγάρο επηρεάζει την λειτουργία των οστεοβλαστών, των κυττάρων που ευθύνονται για τη δημιουργία οστών, και των οστεοκλαστών, δηλαδή εκείνων που απορροφούν τα γερασμένα οστά. Έτσι, ο σκελετός μας αποδυναμώνεται.

Πίνουμε αλκοόλ και αναψυκτικά

Το αλκοόλ επηρεάζει την παραγωγή ορμονών που απαιτούνται για την απορρόφηση του ασβεστίου από τα οστά. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά έχουν επίσης συνδεθεί με τη χαμηλή πυκνότητα των οστών.

Δεν τρώμε σωστά

Για να έχουμε υγιή οστά, χρειαζόμαστε ασβέστιο, το οποίο θα πρέπει να προσλαμβάνουμε από τις τροφές μας. Η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης στο μέλλον.

Είμαστε πολύ αδύνατες

Μπορεί η παχυσαρκία να είναι ικανή να προκαλέσει μια σειρά από προβλήματα υγείας, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αρκεί να είμαστε αδύνατες για να είμαστε υγιείς. Μάλιστα, ορισμένες έρευνες έχουν δείξει ότι ένας δείκτης μάζας σώματος χαμηλότερος του 18,5 είναι ικανός να αυξήσει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.

Δεν κοιμόμαστε σωστά

Εκτός από το αίσθημα εξάντλησης και τη χαμηλή συγκέντρωση, έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι η υπνική άπνοια συνδέεται και με την εμφάνιση προβλημάτων στα οστά.

 

via