Γυναίκα

Μόδα και Αγορά

Οι τάσεις που θα λατρέψουμε τον φετινό χειμώνα (φωτο)

μοδα 2017

Οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας απεφάνθησαν για τις τάσεις που θα δούμε ... στους δρόμους αυτό το χειμώνα. Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του και αν δυσκολεύεστε να ανανεώσετε την γκαρνταρόμπα σας δεν έχετε παρά να ψάξετε στη ντουλάπα της μητέρας σας. Τη νέα σεζόν τα ρούχα που θα φορεθούν αποτελούν ένα ταξίδι στην ιστορία της μόδας που είναι επηρεασμένο από διάφορες δεκαετίες.

Βελούδο, κάπες και βινύλ πρωταγωνίστησαν στα catwalks. Πάρτε μία ιδέα από τις τάσεις που προτείνουν οι σχεδιαστές μόδας και εμπνευστείτε προκειμένου να δημιουργήσετε το δικό σας μοναδικό στυλ.

Βελούδο

βελούδο

βελούδο, by meropi

Το χρώμα μπορεί να είναι της επιλογής σας ωστόσο το ύφασμα πρέπει να είναι βελούδο. Το ταξίδι στο χρόνο κάνει μία στάση στη δεκαετία του '70. Το είδαμε στα catwalks των Ralph Lauren Collection, Prada, Vanessa Seward, Giorgio Armani και Fendi.

Shearling

χοντρο μπουφαν μοδα

χοντρο μπουφαν μοδα, by meropi

Όσο κρύο κι αν κάνει φέτος το χειμώνα η τάση της μόδας έχει προνοήσει για να είμαστε ζεστές... και στυλάτες. Το είδαμε από τους οίκους Maison Margiela, Marc Jacobs, Burberry και Lacoste.

Βινύλ

βινυλ μοδα 2017

βινυλ μοδα 2017, by meropi

Αν επιζητάτε μία πιο εκκεντρική εμφάνιση τότε το βινύλ είναι ιδανικό για εσάς. Το είδαμε από τους οίκους Nina Ricci, Lanvin και Isabel Marant
 
Mens wear

mens wear μοδα 2017

mens wear μοδα 2017 , by meropi

To νέο look -δανεισμένο από τα αγόρια είναι boxy και ανέμελο στις προτάσεις των Dries Van Noten, Max Mara, Isabel Marant και άλλων κορυφαίων designer για τη νέα σεζόν. Το είδαμε από τους Balenciaga, Max Mara, Isabel Marant.

Κάπα

καπες 2017

καπες 2017, by meropi

κάπα μέσα από την ατελείωτη γκάμα επιλογών που φέρνει μαζί της η νέα σεζόν!

Ώμος εμπνευσμένος από την δεκαετία του '80

ωμοι εξω μοδα 2017

ωμοι εξω μοδα 2017, by meropi

Οι οίκοι Philosophy di Lorenzo Serafini, Isabel Marant και Saint Laurent εμπνεύστηκαν από την δεκαετία του '80 και προτείνουν... έξω οι ώμοι για το χειμώνα.

Τέλος τα χρώματα που θα προτιμήσουμε αυτή τη σεζόν είναι οι αποχρώσεις του μπλε, του κίτρινου, του ροζ, του πράσινου, αλλά και έντονες κόκκινες αποχρώσεις.

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος

γυναίκα σωματικό λίπος αδυνάτισμα

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα με την απώλεια λίπους. Πρώτα απ’ όλα θα περιγράψουμε κάμποσους μύθους και broscience θεωρίες που φέρνουν σε σύγχυση τον γενικό πληθυσμό και μετά θα αναφέρουμε ποιος είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος.

Αν κάνω πολλές επαναλήψεις θα προκαλέσουν μυϊκή γράμμωση;

Η μυϊκή γράμμωση στην ουσία είναι ο συνδυασμός χαμηλού ποσοστού λίπους και αυξημένης μυϊκής μάζας. Καμία έρευνα δεν έχει αποδείξει μέχρι τώρα ότι εκτελώντας πολλαπλές επαναλήψεις μειώνεται το σωματικό βάρος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα.

Αν πάρω συμπληρώματα θα μειωθεί το λίπος μου;

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα της μόδας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κομμάτι των ‘’μαγικών’’ συμπληρωμάτων στην απώλεια λίπους.

Κανένα συμπλήρωμα δεν μπορεί αφενός  να βελτιώσει τον μεταβολισμό μας και αφετέρου την καύση του λίπους όπως υποστηρίζουν διάφορες εταιρείες συμπληρωμάτων. Διάφοροι πλανόδιοι και πωλητές χωρίς καμία γνώση προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο (χωρίς να έχουν αποτύχει βέβαια) ότι τα προϊόντα τους μπορούν να αντικαταστήσουν την καθημερινή ολόκληρη τροφή και να μειώσουν το σωματικό λίπος .

Το πιο πιθανό είναι να έχουν στείλει κάποιο μήνυμα και σε εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή το άρθρο. Όχι μόνο δεν πρόκειται να προκληθεί κανένα θετικό αποτέλεσμα αλλά οι πιθανότητες να δημιουργηθούν παρενέργειες είναι πολύ αυξημένες όπως αναφέρουν άτομα που έχουν δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι διατροφή να κάνω;

Ιntermittent Fasting, Paleo, , Low Carb, Atkins, Keto, καμία από αυτές τις δίαιτες από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Τρώγοντας υγιεινά επίσης δεν μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπος. Η πιο σημαντική παράμετρος  είναι το θερμιδικό έλλειμμα που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μίας δίαιτας δηλαδή το να καταναλώνουμε μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε καθημερινώς.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν καταρχάς αυτήν την παράμετρο, η επιστήμη πλέον τονίζει ότι μία δίαιτα είναι ευνοϊκή για την μείωση του σωματικού λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας όταν αποτελείται από υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογες με αυτές που τρέφονται μεγάλοι αθλητές.

Αν κάνω χαμηλής έντασης αερόβια προπόνηση θα μειωθεί το λίπος μου;

Εδώ θα γράψουμε ένα μεγάλο όχι. Η αεροβική προπόνηση είναι ένας από τους τρόπους μείωσης του σωματικού βάρους αλλά όχι ο μοναδικός. Καταρχάς ότι προκαλεί την κατανάλωση ενέργειας θεωρείται σύμμαχος για την μείωση του λίπους. Η επιστήμη όμως συμφωνεί ότι είτε κάποια μορφής αερόβιας προπόνησης είτε αναερόβιας (διαλειμματική προπόνηση), σε συνδυασμό με προπόνηση με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για την μείωση του σωματικού βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας.

Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που θα σε σηκώσει από τον καναπέ.

Τελικά πως μπορώ να χάσω λίπος;

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μέσω της άσκησης και της διατροφής μαζί. Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν τις κολώνες μίας γέφυρας που άμα καταρρεύσει η μία τότε θα διαλυθεί όλο το κομμάτι της γέφυρας.

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεσαι αν στο σπίτι καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καταστρέφεις τα πάντα. Αν προσέχεις τι τρως αλλά δεν γυμνάζεσαι τότε το έργο σου στο να μειώσεις το λίπος είναι πολύ πιο δύσκολο, πόσο μάλλον όταν στοχεύεις και στην αύξηση της μυϊκής μάζας .

Το μυστικό ενός πετυχημένου γυμναστή είναι να συνεργάζεται με ένα καλό διατροφολόγο αλλά και ενός  πετυχημένου διατροφολόγου με ένα καλό γυμναστή..

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λιναρόσπορος: Μια φυσική εναλλακτική για να χάσετε βάρος

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που δεν μετράει θερμίδες αλλά θα σε κρατήσει αδύνατη για μια ολόκληρη ζωή