Γυναίκα

Fitness

Πώς θα χάσετε κιλά ενώ κοιμάστε

γυναίκα-ύπνος.jpg

Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση των κιλών, όπως το άγχος και ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής.

Ωστόσο, οι άνθρωποι σήμερα έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων που συνδέονται με την αύξηση του σωματικού βάρους και γι 'αυτό πολλοί έχουν ήδη ξεκινήσει να προσέχουν τη διατροφή τους. 

Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου, ώστε να μπορείτε να χάσετε βάρος ενώ κοιμάστε.

Κατεβάστε τον θερμοστάτη. Γνωρίζατε ότι ο ύπνος σε ένα δροσερό δωμάτιο μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα σας θα αυξήσει τη θερμοκρασία, που σημαίνει ότι θα κάψει περισσότερο λίπος.

Προγραμματίστε τον ύπνο. Η έλλειψη ύπνου αποσυντονίζει τον ανθρώπινο μεταβολισμό και μειώνει τον αριθμό καύσης των θερμίδων, προειδοποιούν Αμερικανοί επιστήμονες. Ο οργανισμός «καίει» λιγότερες θερμίδες κατά την διάρκεια του διαταραγμένου ύπνου από ό,τι συνήθως με αποτέλεσμα να ενισχύεται η τάση για παχυσαρκία.

Να κοιμάστε με σβηστά τα φώτα. Υπάρχουν πολλές πηγές φωτός που μπορούν να διεισδύσουν στην κρεβατοκάμαρά μας, όπως το ψηφιακό ξυπνητήρι, το φως του κινητού κ.α. Αυτές οι πηγές φωτός μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο σας καθώς το σώμα σας τείνει να ανταποκρίνεται όταν υπάρχει φως. Απενεργοποιώντας οποιαδήποτε φωτεινή πηγή στο δωμάτιό σας ή βάζοντας κουρτίνες στα παράθυρα, θα κοιμάστε στο σκοτάδι και είναι λιγότερο πιθανό να κερδίσετε βάρος.

Απενεργοποιήστε τα gadget σας. Οι περισσότεροι τείνουν να χρησιμοποιούν τα gadget ενώ βρίσκονται στο κρεβάτι, αλλά αυτή η συνήθεια μπορεί πραγματικά να σας βλάψει μακροπρόθεσμα επειδή το μπλε φως που εκπέμπεται από αυτά τα gadgets μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή μελατονίνης του σώματός σας, που μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Απενεργοποιήστε το smartphone και το tablet σας εάν θέλετε να κοιμηθείτε καλύτερα.

Κάντε ένα ζεστό ντους. Ένα άλλο τέχνασμα για να κοιμηθείτε καλύτερα είναι να κάνετε ένα ζεστό ντους πριν πάτε για ύπνο. Η ζεστή θερμοκρασία μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε τους μυς. 

Τέλος προσπαθήστε να τρώτε 3 με 4 ώρες πριν πέσετε για ύπνο, για αν διευκολύνετε την πέψη. Όταν τρώτε ένα μεγάλο γεύμα και πηγαίνετε αμέσως για ύπνο, το σώμα σας προσπαθεί όλο το βράδυ να το χωνέψει, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κοιμηθείτε. 

 

via

Γυναίκα

Τρία φυτά που επηρεάζουν θετικά την ψυχολογία σας στο σπίτι

φυτά.jpg

Είναι γνωστό ότι τα φυτά σε ένα χώρο επηρεάζουν θετικά τον ψυχισμό και τη ζωή του ανθρώπου ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι μας βοηθούν να διαχειριστούμε το άγχος.

Κάποια από αυτά μάλιστα θεωρείται ότι βοηθούν περισσότερο στο να φτιάχνει η ψυχολογία μας και να νιώθουμε μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Δείτε τρία από αυτά…

Βασιλικός:

Ο βασιλικός καθαρίζει τον αέρα και είναι ένα φυτό με αντιβακτηριακές, αντιμυκητιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Θεωρείται ότι έχει μια πνευματική θεραπευτική επίδραση. Επιπλέον διώχνει και τα κουνούπια.

Γιασεμί:

Το γιασεμί είναι συνώνυμο της καλοτυχίας και θεωρείται ότι ευνοεί την καλή ψυχολογία. Το συγκεκριμένο φυτό επίσης μυρίζει πολύ όμορφα οπότε μπορείτε να προμηθευτείτε σύντομα μια γλάστρα.

Παιώνια:

H παιωνία αποτελεί σύμβολο της καλής τύχης. Επίσης θεωρείται ότι η όψη του και το άρωμά του βοηθούν την ψυχολογία μας. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλές νύφες την επιλέγουν για την ανθοδέσμη τους και τη διακόσμηση της εκκλησίας.