Γυναίκα

Fitness

Γυμνάστε τους κοιλιακούς σας χωρίς καν να σηκωθείτε από την καρέκλα σας!

koiliakoi.jpg

Θα ενθουσιαστείτε με την παρακάτω προπόνηση κοιλιακών, την οποία μπορείτε να εκτελέσετε χωρίς καν να σηκωθείτε από την καρέκλα σας.

Μάλιστα, στην περίπτωση που έχετε το δικό σας χώρο στη δουλειά σας, μπορείτε να κάνετε τις παρακάτω πέντε ασκήσεις ακόμη και στην καρέκλα του γραφείου σας.

Δείτε το πρόγραμμα γυμναστικής.

Γυναίκα

Εγκυμοσύνη: Όσα πρέπει να προσέχουμε στην περιποίησή μας

εγκυος

Παρά το γεγονός ότι η εγκυμοσύνη παραδοσιακά θεωρείται ότι χαρίζει στη γυναίκα μια ακαταμάχητη λάμψη, στην πραγματικότητα προκαλεί όχι μόνο θετικά αλλά και αρνητικά χαρακτηριστικά στην εμφάνισή μας. Για παράδειγμα, μπορεί να μας προκαλέσει πανάδες, ραγάδες, αφυδάτωση ή υπερβολική λιπαρότητα στο δέρμα. Γι’ αυτό λοιπόν σε αυτή την υπέροχη και πρωτόγνωρη φάση της ζωής μας πρέπει να προσαρμόσουμε την περιποίησή μας, ώστε να προλάβουμε ή να αντιμετωπίσουμε κάποιες αλλαγές που δημιουργεί η εγκυμοσύνη στο πρόσωπο, στο σώμα και στα μαλλιά μας.

Όσα πρέπει να προσέχουμε στην περιποίησή μας κατά την εγκυμοσύνη

*Αποφεύγουμε το ζεστό ντους ή μπάνιο

Το ζεστό νερό αφυδατώνει την επιδερμίδα και ρίχνει την πίεση. Γι’ αυτό πρέπει να ρυθμίζουμε το νερό σε χλιαρή θερμοκρασία.

*Προτιμάμε καλλυντικά με φυσική σύνθεση

Μερικά από τα πιο ευεργετικά φυσικά συστατικά είναι το ελαιόλαδο, το σησαμέλαιο, η αλόη βέρα, το βούτυρο κακάο, το έλαιο αβοκάντο, το βούτυρο shea, το αμυγδαλέλαιο, το έλαιο λεβάντας, το εκχύλισμα καλέντουλας και χαμομηλιού. Σε κάθε περίπτωση, βεβαιωνόμαστε ότι είναι δερματολογικά ελεγμένα.

*Συμβουλευόμαστε τον γιατρό μας

Είναι σημαντικό να συζητάμε με τον γιατρό μας τα καλλυντικά που χρησιμοποιούμε και να τον συμβουλευόμαστε πριν δοκιμάσουμε κάποιο με νέα στοιχεία στη σύνθεσή του, έστω και αν πρόκειται για φυσική.

*Ενυδατωνόμαστε εκ των έσω

Την περίοδο της εγκυμοσύνης ο οργανισμός μας έχει αυξημένες ανάγκες σε ενυδάτωση. Φροντίζουμε λοιπόν να πίνουμε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό τη μέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί πρέπει να πίνετε άφθονο νερό στην εγκυμοσύνη

*Επιλέγουμε απλές συνθέσεις

Επιλέγουμε καλλυντικά με όσο το δυνατόν πιο απλή σύσταση, χωρίς ύποπτες αλλεργιογόνες ουσίες, όπως αρώματα και parabens. Αν έχουμε σπυράκια, τότε επιλέγουμε ένα ήπιο καθαριστικό και μια ενυδατική κρέμα με αντιφλεγμονώδη συστατικά, όπως η νιασιναμίδη. Αν πάλι η επιδερμίδα μας ξεφλουδίζει, τότε επιλέγουμε μια πλούσια ενυδατική κρέμα με λιπίδια και συστατικά όπως το shea butter, το έλαιο αβοκάντο και η βιταμίνη Ε.

*Αντιμετωπίζουμε τις ραγάδες

Οι ραγάδες είναι αντιμετωπίσιμες στα αρχικά στάδιά τους, όταν δηλαδή έχουν ροζ χρώμα και είναι μικρές. Σε αυτή την περίπτωση, η εντατική περιποίηση με ειδικές κρέμες μειώνει σημαντικά και σε πολλές περιπτώσεις εξαλείφει τις ραγάδες. Επιπλέον, καλό είναι να επισκεφτούμε τον δερματολόγο για να συζητήσουμε τις επιλογές αντιμετώπισης.

*Εφαρμόζουμε φυτικά προϊόντα στα μαλλιά μας

Αν αντιμετωπίζουμε τριχόπτωση, επιλέγουμε καθαριστικές συνθέσεις και μάσκες με φυσικά συστατικά που τονώνουν το τριχωτό και τις ρίζες. Προαιρετικά το βράδυ, πριν κοιμηθούμε, κάνουμε ελαφρύ μασάζ με κάποιο δυναμωτικό έλαιο.

*Προλαμβάνουμε τις πανάδες

Ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης είναι η πρόληψη, δηλαδή η αποφυγή της έκθεσης στον ήλιο. Ακόμη και ­όταν ο ήλιος δεν είναι δυνατός, πρέπει να φοράμε πάντα αντηλιακή κρέμα.

*Ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή

Φυσικά, η υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής είναι απαραίτητη προκειμένου να διασφαλίσουμε τη δική μας υγεία και την υγεία του μωρού μας. Επίσης, μια ισορροπημένη διατροφή με αρκετά φρούτα, λαχανικά, με λιπαρά οξέα και πολύ νερό θα διατηρήσει και το δέρμα μας υγιές εκ των έσω.

*Κοιμόμαστε επαρκώς

Ο επαρκής ύπνος είναι απαραίτητος στην εγκυμοσύνη και η έλλειψή του αντανακλάται ακόμη και στην εμφάνισή μας.

via

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εγκυμοσύνη: Μπορεί η πρωινή αδιαθεσία να μαρτυρήσει το φύλο του μωρού;