Η Μαρία Έλενα Κυριάκου αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υγείας λίγο πριν αναχωρήσει για την Βιέννη όπου και θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο διαγωνισμό της Eurovision με το κομμάτι «One last breath».
Η τραγουδίστρια εισήχθη το απόγευμα του Σαββάτου στο νοσοκομείο με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας, ωστόσο, παρά το πρόβλημα που την ταλαιπωρούσε εκείνη πέταξε για την αυστριακή πρωτεύουσα μαζί με την υπόλοιπη αποστολή.
«Πέρασα μια πολύ άσχημη γαστρεντερίτιδα. Σήμερα θα ξεκουραστώ και όλα θα πάνε καλά! Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Και άρρωστη να είμαι, και με σχισμένο φόρεμα και το μακιγιάζ μου να πέσει, εγώ θα τραγουδήσω», δήλωσε η ίδια.