Skip to main content
GOSSIP - LIFESTYLE

Μαρία Ελενα Κυριάκου: «Όταν είδα το 8αρι της Κύπρου ένιωσα ντροπή»

123779.jpg
 clock 15:38 | 25/05/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

H Μαρία Έλενα Κυριάκου μίλησε ζωντανά στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» και σχολίασε την βαθμολογία που έλαβε η Eλλάδα από την Κύπρο αφού για πρώτη φορά της έδωσε 8.

«Ήταν σοκαριστικό αυτό. Δεν το περίμενα καθόλου. Όταν δώσαμε το 10 στην Κύπρο αντί για το 12άρι είπα "Ωχ! Τι κάναμε;". Μετά που είδα το 8 ένιωσα μεγάλη ντροπή. Δεν το περίμενα καθόλου. Αν το πάρουμε όμως από την άλλη πλευρά, εμείς κάναμε αυτό που λέει και το μήνυμα της Eurovision, building bridges. Ότι δεν υπάρχουν συμμαχίες και όλα αυτά. Το κοινό της Κύπρου έχει ψηφίσει την Ελλάδα με 12άρι. Αυτό θα κρατήσω», δήλωσε με ειλικρίνεια η τραγουδίστρια.

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis