H Μαρία Έλενα Κυριάκου μίλησε ζωντανά στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» και σχολίασε την βαθμολογία που έλαβε η Eλλάδα από την Κύπρο αφού για πρώτη φορά της έδωσε 8.
«Ήταν σοκαριστικό αυτό. Δεν το περίμενα καθόλου. Όταν δώσαμε το 10 στην Κύπρο αντί για το 12άρι είπα "Ωχ! Τι κάναμε;". Μετά που είδα το 8 ένιωσα μεγάλη ντροπή. Δεν το περίμενα καθόλου. Αν το πάρουμε όμως από την άλλη πλευρά, εμείς κάναμε αυτό που λέει και το μήνυμα της Eurovision, building bridges. Ότι δεν υπάρχουν συμμαχίες και όλα αυτά. Το κοινό της Κύπρου έχει ψηφίσει την Ελλάδα με 12άρι. Αυτό θα κρατήσω», δήλωσε με ειλικρίνεια η τραγουδίστρια.