H Ολυμπία Χοψονίδου βρέθηκε ακόμα μία φορά στις κερκίδες για να εμψυχώσει τον σύζυγό της, Βασίλη Σπανούλη αλλά και τον Ολυμπιακό.
Στο πλευρό της ήταν μαζί τα τρία τους παιδιά αλλά και η αδερφή της και όλοι μαζί ταξίδεψαν στη Μαδρίτη για να είναι στο πλευρό του.
Η λήξη βρήκε τον Ολυμπιακό να χάνει το τρόπαιο και η Ολυμπία, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, δεν έκρυψε την απογοήτευσή της αφού ήταν φανερά στεναχωρημένη.
Δείτε τις φωτογραφίες: