Ελλάδα

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης για την επόμενη μέρα στον ελληνικό τουρισμό

Χάρης Θεοχάρης

Ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης μιλά για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα στον ελληνικό τουρισμό μετά το πέρας του κορωνοϊού περιγράφοντας παράλληλα την γενική εικόνα που επικρατεί σήμερα στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα την εποχή του covid-19. Ο υπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα μέτρα που επιβάλλονται σε Μύκονο και Σαντορίνη αλλά και στα voucher που θα βγαίνουν από τις τουριστικές επιχειρήσεις για να μην γυρίζουν πίσω οι εγγυήσεις χρημάτων.

Ελλάδα

ΕΟΠΥΥ: Με SMS θα ενημερώνεται ο ασφαλισμένος για κάθε πράξη στο ΑΜΚΑ του

eopyy_2_1.jpg

Ο ΕΟΠΥΥ εντάσσει στο Φάκελο Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ) μια νέα υπηρεσία που δίνει στον ασφαλισμένο πρόσβαση στην ενημέρωση για κάθε πράξη που εκτελείται στο ΑΜΚΑ του μέσω μηνύματος που θα λαμβάνει στο κινητό του.

Ήδη από τις 9 Ιουλίου 2021 ο γιατρός υποχρεούται να δηλώνει τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του ασθενούς ώστε οι ενημερώσεις εκτέλεσης γνωματεύσεων, να φτάνουν στον ενδιαφερόμενο μέσω sms. Στη περίπτωση που ο ασφαλισμένος καταχωρήσει ο ίδιος το κινητό του στον Φάκελο Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ), τότε αυτό θα δηλώνεται αυτόματα, σε κάθε επόμενη έκδοση γνωματεύσεων, ώστε να λαμβάνει ασφαλή πληροφόρηση.

Για τις γνωματεύσεις που απαιτούν έγκριση, όπως οι ειδικές θεραπείες, νοσηλείες κ.λπ., αυτές θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά από τους γιατρούς, στις αρμόδιες επιτροπές ελεγκτών-γιατρών, επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Με την έκδοση της απόφασης έγκρισης, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται αυτόματα, μέσω του ΦΑΥ και η γνωμάτευση γίνεται διαθέσιμη προς εκτέλεση.

Όπως αναφέρει ο ΕΟΠΥΥ σε σχετικό δελτίο τύπου «στη φιλοσοφία το Οργανισμού συμπεριλαμβάνεται η ενεργή και έγκυρη συμμετοχή του πολίτη, κάτι που καθίσταται δυνατό μέσω του Φακέλου Ασφάλισης Υγείας (ΦΑΥ), ως παραγωγικό ανταποδοτικό όφελος γι' αυτό και κινείται σε δύο άξονες αφενός στην υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και αφετέρου στην πλήρη διαφάνεια και έλεγχο των διενεργούμενων πράξεων από τους ασφαλισμένους του».

Με τη νέα υπηρεσία αποστολής SMS για πράξεις που αφορούν στον ΑΜΚΑ σε περιπτώσεις που προκύπτει αναντιστοιχία στην ορθότητα των ενημερώσεων, δηλαδή εφόσον διαπιστωθεί πράξη η οποία δεν έχει πραγματοποιηθεί ο ασφαλισμένος μπορεί να προχωρήσει σε ένταση μέσω της εφαρμογής «Δηλώσεων Εναντίωσης» περιγράφοντας το κομμάτι που αμφισβητεί (συνταγογράφηση, επίσκεψη σε γιατρό) και το αίτημα να διαβιβαστεί αυτόματα στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες, για την αποκατάσταση του ιατρικού του ιστορικού.

Τέλος ο ΕΟΠΥΥ υπενθυμίζει ότι οι παροχές, εκτός συμβεβλημένων παρόχων υγείας, που υποβάλλονται από τους ασφαλισμένους για αποζημίωση ως ατομικά αιτήματα, μέσω του GOV.GR ή των Κ.Ε.Π.,επισυνάπτοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, αποστέλλονται ηλεκτρονικά στις ΠΕ.ΔΙ. Με την έκδοση της εγκριτικής απόφασης, ο ασφαλισμένος ενημερώνεται αυτόματα, μέσω του ΦΑΥ και τα χρήματα κατατίθενται στον IBAN που έχει δηλώσει.

Όλες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες, μέσω του ΦΑΥ, προσφέρονται στους ασφαλισμένους και τα ανήλικα προστατευόμενα μέλη των οικογενειών τους. Κάθε κάτοχος ΑΦΜ μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ΦΑΥ με προσωπικούς κωδικούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρήτη - καύσωνας: Το ΕΚΑΒ ενεργοποιεί το σχέδιο «Περσέας»

Φορολοταρία: Έρχονται σαρωτικές αλλαγές – «Στο παιχνίδι» και οι χάρτινες αποδείξεις

Περιφέρεια Κρήτης: Ενεργειακή αναβάθμιση σε 13 Δήμους και την 7η ΥΠΕ