Ελλάδα

Αλλάζουν όλα στα τέλη κυκλοφορίας για 2 εκατομμύρια ιδιοκτήτες

ΙΧ

Μάλλον έχει αρχίσει να διαμορφώνεται το τελικό σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Η γενική κατεύθυνση που έχει δοθεί είναι ότι θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα όσοι έχουν καινούργιο και ακριβό αυτοκίνητο και λιγότερα, ως και τα μισά τέλη όσοι έχουν παλιό και μικρής αξίας αυτοκίνητο.

Έτσι η επιτροπή που έχει αναλάβει τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας ουσιαστικά βγάζει έσοδα από τη μια κατηγορία και τα βάζει στην άλλη με στόχο το τελικό που που θα εισπράξει το κράτος να μην πέσει κάτω από 1,1 δισ. ευρώ.
Παράλληλα ο στόχος είναι να σταματήσει η τάση κατάθεσης πινακίδων και ταυτόχρονα να δοθεί κίνητρο σε όσους έχουν ένα παλιό αυτοκίνητο το οποίο παρόπλισαν λόγω των υπερβολικών τελών να πάρουν πίσω τις πινακίδες πληρώνοντας τα νέα μειωμένα τέλη.
Με βάση όλα τα παραπάνω διαμορφώνονται τέσσερις συν δυο κατηγορίες.
Αυξήσεις και μάλιστα μεγάλες θα δουν στα τέλη κυκλοφορίας όσοι έχουν αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε μετά το 2010 και η αξία του είναι μεγάλη. 
Σύμφωνα με το newsit.gr αύξηση θα δουν και όσοι έχουν αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε μετά το 2007 καθώς πλέον ο υπολογισμός των τελών θα γίνεται και για τα αυτοκίνητα αυτά με βάση τους ρύπους, εδώ όμως η αύξηση θα μετριάζεται από τον συντελεστή που αφορά στην αξία του αυτοκινήτου ο οποίος θα είναι μειωμένος λόγω της παλαιότητας.
Εδώ λοιπόν θα υπάρξουν και μειώσεις, ειδικά σε περιπτώσεις αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού.
Από το 2005 και πίσω ξεκινούν οι μειώσεις των τελών κυκλοφορίας.
Για τα αυτοκίνητα από το 2001 ως το 2005 ο συντελεστής που αφορά στην αξία του αυτοκινήτου είναι χαμηλός ενώ τα αυτοκίνητα αυτά δεν θα έχουν τέλη με βάση τους ρύπους και έτσι τα τέλη αναμένεται να είναι μειωμένα κατά 5%, 10% ή και παραπάνω.
Τα αυτοκίνητα πριν το 2.000 και ειδικά όσα είναι μεγάλου κυβισμού και ως τώρα είχαν δυσανάλογα μεγάλα τέλη θα έχουν μειώσεις που θα φτάσουν ή και θα ξεπεράσουν το 40%.

Υπάρχουν όμως και άλλες δυο κατηγορίες. Η πρώτη αφορά στα αυτοκίνητα με ρύπους από 80 ως 89 γραμμάρια που ως πέρυσι δεν πλήρωναν τέλη. Από φέτος οι πληροφορίες λένε ότι το όριο ατέλειας μειώνεται και έτσι οι παραπάνω ιδιοκτήτες θα πληρώσουν έστω και ένα μικρό ποσό τελών κυκλοφορίας.
Η τελευταία κατηγορία αφορά στα πετρελαιοκίνητα τα οποία λέγεται ότι θα έχουν μια αύξηση στα τέλη για περιβαλλοντικούς λόγους, μια αύξηση που προς το παρόν όμως απλά ακούγεται, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει.

Ελλάδα

Κόσμος

Γερμανική εταιρεία ζητά και Έλληνες οδηγούς φορτηγών με μισθό 3.500 ευρώ!

οδηγος φορτηγου.jpg

Μπορεί η ανεργία να έχει χτυπήσει «κόκκινο» σε πάρα πολλούς κλάδους ωστόσο όπως φαίνεται ο κορωνοϊός έχει αυξήσει τις μεταφορικές ανάγκες των εταιρειών οι οποίες επενδύουν περισσότερα χρήματα προσλαμβάνοντας οδηγούς ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται και μια εταιρεία στη Γερμανία η οποία ζητά όχι ένα και δύο αλλά 200 οδηγούς με ιδιαίτερα ικανοποιητικές αποδοχές για να καλύψει τις ανάγκες της.

Ειδικότερα όπως επισημαίνεται σε σχετική αγγελία χαρακτηριστικά: «Γερμανική εμπορική εταιρεία ζητά για μόνιμη πρόσληψη αορίστου χρόνου 200 οδηγούς Ε’ κατηγορίας για τοπικά δρομολόγια εντός Γερμανίας.

Τα προσόντα που πρέπει να πληρούν οι υποψήφιοι επαγγελματίες οδηγοί περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

Δίπλωμα E κατηγορίας σε ισχύ

Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ)

Ηλεκτρονικό ταχογράφο σε ισχύ

Να μιλούν γερμανικά ή αγγλικά σε μέτριο επίπεδο (χωρίς χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων).

Να έχουν ελληνική ή υπηκοότητα χώρας μέλους της ΕΕ, ενώ προκειμένου περί αλλοδαπών άδεια Επί μακρόν Παραμένοντος ή Ταυτότητα Ομογενούς.

Να έχουν εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε επικαθήμενο ή συρόμενο ή ψυχόμενο.

Η εταιρία παρέχει μόνιμη διαμονή σε μία από 7 πόλεις της Γερμανίας, ενώ κατά την άφιξη προβλέπεται παραλαβή, άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού μισθοδοσίας, ένσημα και ασφάλιση υγείας Γερμανίας, μισθοδοσία σε Γερμανική τράπεζα.

Ο αρχικός μικτός μισθός ορίζεται στις 3.500 ευρώ και οι υποψήφιοι θα πρέπει να στείλουν ένα βιογραφικό σημείωμα στα Αγγλικά ή στα Γερμανικά στο cv@hrstrategy.gr ή να καλέσουν στο 210 61 34 892.»

ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

Βρετανία - G7: Ο Τζόνσον προειδοποιεί την ΕΕ για το εμπόριο μετά το Brexit

Τα σημάδια στα νύχια που μαρτυρούν ότι έχετε περάσει κορωνοϊό