Τεχνολογία

Τέλος τα πρωταπριλιάτικα αστεία από τη Microsoft

microsoft.jpg

Κάθε χρόνο, την 1η Απριλίου, οι gaming και tech εταιρείες προσπαθούν να γίνουν αστείες, ενδιαφέρουσες, καινοτόμες και καμιά φορά να μας βάλουν σε σοβαρές σκέψεις.
Εδώ και αρκετό καιρό, οι μεγαλύτερες εταιρείες χρησιμοποιούν την πρωταπριλιά για να ανακοινώσουν αστεία projects τα οποία είναι απίθανο να πραγματοποιηθούν ακόμα και σε 100 χρόνια από τώρα. Κάποιες φορές αυτές οι φάρσες είναι πετυχημένες, άλλες απλά μας αφήνουν μια γεύση από cringe.
O Chris Capossela, Marketing Chief της Microsoft, ζήτησε από τους υπαλλήλους να μην ασχοληθούν με αυτό το θέμα φέτος. 
 «Εκτιμώ το ότι οι άνθρωποι μπορεί να έχουν αφιερώσει χρόνο και χρήμα σε αυτές τις δραστηριότητες, όμως πιστεύω ότι έχουμε περισσότερα να χάσουμε παρά να κερδίσουμε προσπαθώντας να είμαστε αστείοι εκείνη την ημέρα», ανέφερε ο Capossela σε ένα υπόμνημα που έλαβε η ιστοσελίδα The Verge.
Η Microsoft συνήθιζε να συμμετάσχει στην Πρωταπριλιά.
Στα προηγούμενα χρόνια η εταιρεία είχε «κοροϊδέψει» το απλοϊκό logo της Google και έκανε τη μηχανή αναζήτησης Bing να μοιάζει με αυτό εκείνη τη μέρα.
Το 2015, παρουσίασε το κινητό MS-DOS, μια αστεία εφαρμογή μου μετέτρεπε το λειτουργικό σύστημα στα Windows κινητά σε μια «εμπειρία» MS-DOS, που είχαν οι υπολογιστές τη δεκαετία του ’80.
Ενώ η μέρα είναι γεμάτη από τις συνηθισμένες χιουμοριστικές εταιρικές φάρσες, σε κάποιους δυστυχώς αυτό έχει γυρίσει μπούμερανγκ.
Το 2016 για παράδειγμα, η Google χρειάστηκε να απολογηθεί αφού πρόσθεσε ένα μικροσκοπικό minion από την ταινία κινουμένων σχεδίων «Despicable Me» σε emails, τα οποία κατέληξαν να βάλουν στο αθόρυβο τα threads και να προκαλέσουν ένα χάος στα emails πολλών χρηστών.
Για τη Microsoft, το να μην είναι αστεία έρχεται με μια καθυστέρηση.
Λίγες εβδομάδες πριν, η εταιρεία αναβίωσε για λίγο την Clippy, τον «αστείο συνδετήρα μασκότ» του Microsoft Office.