Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Θρίλερ με το αεροπλάνο Ν/Α της Κρήτης - Εντοπίστηκαν συντρίμμια του (βίντεο)

egyptair
 clock 16:11 | 19/05/2016
writer icon newsroom ekriti.gr

Βρέθηκαν συντρίμμια του Airbus που εξαφανίστηκε τα ξημερώματα αλλά και δύο πτώματα, σύμφωνα με το κανάλι Αλ Αράμπια. Πρόκειται για δύο αντικείμενα πορτοκαλί χρώματος τα οποία εντοπίστηκαν 100 μίλια από το σημείο που είχε εκπέμψει σήμα για τελευταία φορά το μοιραίο αεροσκάφος. Σύμφωνα με το κανάλι Αλ Αράμπια, μάλιστα, έχουν ήδη βρεθεί και δυό σοροί επιβαινόντων να επιπλέουν στη θάλασσα, όπως μεταδίδει η Telegraph. 

Την ίδια ώρα το θρίλερ με την εξαφάνιση της πτήσης MSR 804 της EgyptAir συνεχίζεται με τα έως τώρα στοιχεία να δείχνουν πως το αεροσκάφος συνετρίβη νοτιανατολικά της Κρήτης, εντός του αιγυπτιακού εναερίου χώρου.

Τη δήλωση αυτή έκανε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP) πηγή της ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

«Περί τις 03.29 ώρα Ελλάδος, την ώρα που βρισκόταν στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο, το αεροσκάφος εξαφανίσθηκε από τα ελληνικά ραντάρ... Συνετρίβη σε απόσταση περίπου 130 μιλίων από το νησί της Καρπάθου», διευκρίνισε η ανώνυμη ελληνική πηγή. Μάλιστα η εικόνα για τις τελευταίες στιγμές της πτήσης, πριν αυτή εξαφανιστεί, όπως την παρουσίασε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Καμμένος δημιουργεί πολλά ερωτήματα. Το αεροπλάνο έκανε μία κατακόρυφη βουτιά χιλιάδων ποδιών.

Εντοπίστηκαν συντρίμμια του αεροσκάφους 200 μίλια νοτιοανατολικά της Κρήτης;

Καμμένος: Επεσε κατακόρυφα από τα 38.000 στα 15.000 -Χάθηκε στα 10.000 
O υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Καμμένος είπε ότι η πτήση MS της EgyptAir έκανε απότομες στροφές και έχασε ξαφνικά υψόμετρο λίγο πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ, μόλις λίγα λεπτά αφότου είχε εγκαταλείψει το FIR της Αθήνας και είχε μπει σε αυτό του Καΐρου. Ο κ. Καμμένος ανέφερε ακόμη ότι το αεροσκάφος βρισκόταν 10 με 15 μίλια εντός του FIR του Καΐρου και σε ύψος 37.000 ποδών.

«Τότε έστριψε 90 μοίρες αριστερά και στη συνέχεια έκανε μια στροφή 360 μοιρών προς τα δεξιά, έπεσε από τα 38.000 στα 15.000 πόδια και στη συνέχεια χάθηκε στα 10.000 πόδια». 

Ολάντ: Να μάθουμε εάν ήταν ένα ατύχημα ή μία τρομοκρατική πράξη
Λίγο αργότερα μάλιστα, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, επιβεβαίωσε σε συνέντευξη Τύπου την παραπάνω είδηση ωστόσο τόνισε πως «Είναι πολύ νωρίς για να συμπεράνουμε τι προκάλεσε τη συντριβή».

Ο Γάλλος πρόεδρος ανέφερε ότι το αεροσκάφος συνετρίβη ενώ πετούσε σε αιγυπτιακό εναέριο χώρο, πάνω από τη Μεσόγειο ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τρομοκρατικής επίθεσης.

«Πρέπει να μάθουμε την αλήθεια,  εάν ήταν ένα "ατύχημα" ή μία τρομοκρατική πράξη», τόνισε χαρακτηριστικά. «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα μάθουμε επακριβώς τι συνέβη. Καμία υπόθεση δεν αποκλείεται, καμία δεν είναι πιο πιθανή», πρόσθεσε, σπεύδοντας στη συνέχεια να εκφράσει τα συλλυπητήριά του στους συγγενείς των θυμάτων.

Γαλλία και Αίγυπτος αντάλλαξαν συλλυπητήρια
Οι υπουργοί Εξωτερικών της Γαλλίας και της Αιγύπτου αντάλλαξαν συλλυπητήρια μετά τη συντριβή του αεροσκάφους, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Αιγύπτιου ΥΠΕΞ. Ο υπουργός Sameh Choukry «δέχτηκε το πρωί της Πέμπτης από τον Γάλλο ΥΠΕΞ Ζαν-Μαρκ Ερό ένα μήνυμα στο οποίο του εξέφραζε τα συλλυπητήριά του για τη συντριβή του αεροπλάνου. Ο υπουργός Sameh Choukry τού εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για τους Γάλλους νεκρούς», αναφέρει η ανακοίνωση και είναι το πρώτο επίσημο έγγραφο στο οποίο αφήνει να εννοηθεί ότι έγινε συντριβή του αεροσκάφους και ότι υπάρχουν νεκροί.

Οι τελευταίες εικόνες του μοιραίου Airbus

Η παρακάτω εικόνα δείχνει το τελευταίο στίγμα της μοιραίας πτήσης MS804 της EgyptAir. Είναι μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν χαθεί για πάντα το στίγμα του αεροσκάφους από τα ραντάρ.

eikonesairbus.jpg

eikonesairbus.jpg, by gpapadakis

Που επικεντρώνονται οι έρευνες:

Οι έρευνες επικεντρώνονται σε μια περιοχή με ακτίνα 40 ναυτικά μίλια γύρω από το σημείο που αποτυπώνεται στον χάρτη με κόκκινο χρώμα. Με κέντρο αυτό το σημείο στη θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά της Καρπάθου βρίσκονται σε εξέλιξη δραματικές προσπάθειες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της EgyptAir. Τα αεροσκάφη που συμμετέχουν στην επιχείρηση Search and Rescue, μεταξύ των οποίων ένα ελληνικό C-130 και ένα ιπτάμενο ραντάρ Embraer πετούν πάνω από τη θάλασσα για να εντοπίσουνίχνη ζωής. Στη ΝΟΤΑΜ με την οποία δεσμεύεται η περιοχή ερευνών αναφέρεται ότι οι πτήσεις των αεροσκαφών γίνονται από την επιφάνεια της θάλασσας μέχρι ύψους 5.000 ποδών.

perioxiereunon.jpg

perioxiereunon.jpg, by gpapadakis

Τεράστια σύγχυση με το «σήμα κινδύνου»

Ενώ αρχικά οι πληροφορίες ανέφεραν ότι ο πιλότος δεν έκανε κάποια κλήση έκτακτης ανάγκης, πριν την εξαφάνιση του αεροσκάφους, στη συνέχεια η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το αεροσκάφος της Egyptair είχε εκπέμψει τελικά σήμα κινδύνου μέσω του αυτόματου συστήματος εντοπισμού στις 4.26 τοπική ώρα, σχεδόν δύο ώρες μετά την εξαφάνισή του από τα ραντάρ. Ο αιγυπτιακός στρατός από την πλευρά του αρνείται τον εντοπισμό οποιουδήποτε σήματος κινδύνου.

egyptair

egyptair, by gpapadakis

Εντούτοις, σύμφωνα με την εφημερίδα Daily News Egypt που επικαλείται πιλότο, ο οποίος δεν αποκαλύπτει την ταυτότητά του, υπάρχει το ενδεχόμενο τεχνική βλάβη του αεροσκάφους να εμπόδισε τη λειτουργία του συστήματος εκπομπής σήματος κινδύνου. Επομένως, αυτό που εκτιμά ο πιλότος είναι ότι οι κυβερνήτες του Airbus δεν είχαν τη δυνατότητα να εκπέμψουν σήμα κινδύνου, ακόμα και αν προσπάθησαν. 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis