Σε μία απαράδεκτη συμπεριφορά προέβη πελάτης σε γνωστό μπεργκεράδικο της Αθήνας, καθώς αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο που έκανε λάθος στην παραγγελία του.
Το συμβάν γνωστοποιεί το ίδιο το κατάστημα «Tarantino Athens», σε story του στο Instagram, περιγράφοντας ότι κάποιος πελάτης τούς τηλεφώνησε για παράπονα, τολμώντας να πει τον υπάλληλο του μαγαζιού «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να αφαιρέσει τις πίκλες από το μπέργκερ του.
«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας “καθυστερημένο” επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας», αναφέρει χαρακτηριστικά το κατάστημα, καταδικάζοντας αυτή την ντροπιαστική συμπεριφορά.
Η ανάρτηση για την αντιμετώπιση της επιχείρησης -που αξίζει πολλά «μπράβο»:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Φρίκη: Παραδέχθηκε ότι βίασε 8χρονο αγόρι σε χωράφι
Ηράκλειο: Τούμπαρε το ΙΧ... στο σημείο καρμανιόλα
Δεμένα τα πλοία για 48 ώρες - Παραλύουν τα λιμάνια λόγω απεργίας