Skip to main content
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαγαζί με μπέργκερ απάντησε όπως άρμοζε σε πελάτη που είπε “καθυστερημένο” έναν υπάλληλο

Image
μπέργκερ
 clock 08:24 | 24/01/2023 writer icon newsroom ekriti.gr

Σε μία απαράδεκτη συμπεριφορά προέβη πελάτης σε γνωστό μπεργκεράδικο της Αθήνας, καθώς αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο που έκανε λάθος στην παραγγελία του.

Το συμβάν γνωστοποιεί το ίδιο το κατάστημα «Tarantino Athens», σε story του στο Instagram, περιγράφοντας ότι κάποιος πελάτης τούς τηλεφώνησε για παράπονα, τολμώντας να πει τον υπάλληλο του μαγαζιού «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να αφαιρέσει τις πίκλες από το μπέργκερ του.

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας “καθυστερημένο” επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας», αναφέρει χαρακτηριστικά το κατάστημα, καταδικάζοντας αυτή την ντροπιαστική συμπεριφορά.

Η ανάρτηση για την αντιμετώπιση της επιχείρησης -που αξίζει πολλά «μπράβο»:

Image
ανάρτηση

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φρίκη: Παραδέχθηκε ότι βίασε 8χρονο αγόρι σε χωράφι

Ηράκλειο: Τούμπαρε το ΙΧ... στο σημείο καρμανιόλα

Δεμένα τα πλοία για 48 ώρες - Παραλύουν τα λιμάνια λόγω απεργίας

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 - 2023 ekriti.gr | Όροι Χρήσης.
Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis