Γυναίκα

Ομορφιά

Είναι ο αισθητικός βελονισμός το νέο lifting;

velonismos.jpg

Με την άκρη του ματιού μου, έβλεπα βελόνες επάνω από το αριστερό μου φρύδι. Κοιτώντας πιο κάτω, έβλεπα τις βελόνες στα μάγουλα. Άουτς, η βελόνα στο μεσόφρυο πόνεσε λίγο. Η αλήθεια είναι ότι έκανα βελονισμό για τον ώμο μου, όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε αισθητικό βελονισμό στο πρόσωπο. Και για να πω την αλήθεια, το δέρμα απέκτησε ζωντάνια. Δε φάνηκα 10 χρόνια νεότερη, αλλά σίγουρα 10 ύπνους πιο ξεκούραστη.
Οι αποστειρωμένες βελόνες τοποθετούνται στρατηγικά σε περίπου 20 σημεία στο πρόσωπο για να φύγει η ένταση αλλά και για να ενεργοποιηθεί η παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης.
Το αίμα και το οξυγόνο κυκλοφορούν πλέον περισσότερο κάνοντας τη διαφορά στο δέρμα.
Κάνοντας αρχικά, και ερευνώντας αργότερα, έμαθα ότι μπορείς να διορθώσεις πολλά με το βελονισμό στο πρόσωπο:

  • Εξάλειψη λεπτών ρυτίδων
  • Σύσφιξη μυών
  • Σακούλες κάτω από τα μάτια
  • Αποχρωματισμό δέρματος
  • Περίγραμμα

Όχι, δεν πονάει (πολύ). Όμως νιώθεις ότι κάτι συμβαίνει στο πρόσωπο σου. Μπορεί να νιώσεις μια ελαφριά φαγούρα καθώς οι βελόνες θα μένουν στο πρόσωπο σου, δείγμα ότι κάτι άρχισε να κινείται. Και αυτό το “κάτι” που ενεργοποιεί ο βελονισμός, είναι το qi – τσι- δηλαδή η ζωτική ενέργεια.
Την πρώτη φορά σχεδόν δεν κουνιόμουν με το φόβο μήπως κάτι συμβεί με τις βελόνες.
Τη δεύτερη και την τρίτη φορά, εξοικειώθηκα τόσο που θα μπορούσα να σηκωθώ να πάω στην κουζίνα για νερό.
Τίποτα δε μπορεί να συμβεί με τις βελόνες που να σου κάνει κακό. Αρκεί να επιλέξεις σωστά τον θεραπευτή.
Μετά από τρεις συνεδρίες είδα ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση. Το δέρμα έγινε πιο…ροζ και τα ζυγωματικά πιο έντονα. Το σημαντικό είναι ότι χαλάρωσε το εδώ και χρόνια συνοφρυωμένο μου μεσόφρυο, ενώ οι ρυτίδες έκφρασης γύρω από το στόμα έγιναν λιγότερο έντονες. Δεν κράτησε για πάντα αλλά όποιος ολοκληρώνει τον κύκλο συνεδριών έχει περισσότερο μόνιμα αποτελέσματα.
Το σημαντικό για εμένα είναι ότι το αίμα με τα θρεπτικά του στοιχεία και το οξυγόνο, κυκλοφορούν ενεργοποιώντας το δέρμα.

Όσο οι βελόνες βρίσκονται στο πρόσωπο, βοηθώντας να γίνει αυτό το εναλλακτικό lifting, ταυτόχρονα σε βοηθούν να απαλλαγείς από πονοκέφαλο, συνάχι, θυμό, πόνους στα αυτιά.
Το παραπάνω δεν είναι παράλογο αν σκεφτείς ότι στο πρόσωπο μας αποτυπώνονται όλα τα συναισθήματα μας. Από τη χαρά μέχρι τον πόνο και από το θυμό μέχρι και την απογοήτευση. Συναισθήματα που συνδέονται με συκώτι, πνεύμονες, έντερο, την καρδιά.
Το πιο πιθανό, και το πιο αποτελεσματικό, είναι όταν θα πας για αισθητικό βελονισμό να σου προτείνουν να τοποθετήσουν κάποιες βελόνες και σε σημεία στο σώμα σου. Να πεις, ναι! Η αλήθεια είναι ότι έτσι θα έχεις πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
Η αποτοξίνωση που ενεργοποιείται με το βελονισμό, βοηθάει ώστε να καθαρίζει και το δέρμα. Αν, για παράδειγμα, η ενέργεια σου είναι πεσμένη, το δέρμα είναι αδύνατον να είναι σε καλύτερη κατάσταση. Αυτό είναι και το καλό με τις ολιστικές θεραπείες. Δε θεραπεύουν μόνο το σύμπτωμα αλλά και την αιτία που μας προκαλεί πόνο, ατονία ή γήρανση.
Μια γνωστή μου λέει ότι ο αισθητικός βελονισμός σημειώνει τα τελευταία χρόνια μεγάλη άνθιση, καθώς μετά τον πρώτο ενθουσιασμό, οι γυναίκες θέλουν να αποφεύγουν botox και fillers γιατί δεν ξέρουν τι ακριβώς περιέχεται σε αυτά.
Ο αισθητικός βελονισμός είναι άριστος για τις λεπτές ρυτίδες αλλά μην περιμένεις θαύματα για ρυτίδες που είναι βαθιές και που υπάρχουν χρόνια. Επίσης, μην περιμένεις θαύματα από τον βελονισμό αν δεν κοιμάσαι καλά το βράδυ. Το κολλαγόνο παράγεται στο συκώτι ανάμεσα 1-3 τα ξημερώματα. Αν εκείνες τις ώρες δεν κοιμάσαι βαθιά, το κολλαγόνο όσες και όποιες θεραπείες και να κάνεις, δε θα είναι αρκετό.
Αν έχεις κάνει botox ή fillers και έχουν περάσει έξι περίπου μήνες, μπορείς να κάνεις άνετα και αισθητικό βελονισμό. Ο βελονισμός στην περίπτωση του botox θα βοηθήσει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος ενώ στην περίπτωση των fillers θα συμβάλει στη μεγαλύτερη διάρκεια τους.
Για να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα που θα έχει και διάρκεια, χρειάζεται να κάνεις περίπου 8-10 θεραπείες.
Μπορεί να χρειαστείς λιγότερες ή και περισσότερες.
Το μέσο κόστος είναι 30-50 ευρώ για μια ώρα θεραπείας. Μπορείς να κάνεις μια φορά και να αποφασίσεις αν σου πηγαίνει αυτή η θεραπεία. Το σίγουρο είναι ότι θα δεις αρκετά οφέλη συνολικά στην υγεία σου.

από την Καίτη Φαρμάκη

via

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)