Ο Γιώργος Γιγουρτάκης και η Όλγα Φαρμάκη μετά από τρία χρόνια σχέσης είχαν χωρίσει.
Φαίνεται όμως πως τα ξαναβρήκαν και το επιβεβαίωσαν οι ίδιοι. Το ζευγάρι περνά τις διακοπές του στην όμορφη Κρήτη και μάλιστα χθες το μοντέλο είχε γενέθλια με τον αγαπημένο της να της εύχεται χρόνια πολλά με μια φωτογραφία.
Δείτε την φωτογραφία: