Ο μεγάλος νικητής του The Voice2, είναι ο Κώστας Αγέρης και ο coach του, Αντώνης Ρέμος.
Ο τραγουδιστής έδωσε τον καλύτερο του εαυτό και κατάφερε να κερδίσει τις περισσότερες ψήφους του τηλεοπτικού κοινού αλλά και τα πιο θετικά σχόλια των κριτών και κατάφερε να κατακτήσει τη πρώτη θέση του σόου μουσικής.
Και στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Άννα Βιλανίδη και η Δέσποινα Βανδή.
Δείτε την ερμηνεία του μαζί με τον coach του: