H Ντανιέλα Γουέστμπρουκ σε συνέντευξή της στην Mirror αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά τον χωρισμό της με τον αρκετά χρόνια μικρότερο σύντροφο της Τομ Ρίτσαρντς.
«Δεν ήμουν αρκετά δυνατή και ήθελα να αυτοκτονήσω. Δεν μπορούσα να βγάλω τον Τομ από τη ζωή μου, έτσι ο πιο εύκολος τρόπος ήταν να βάλω ένα τέλος σε αυτήν. Γι' αυτό και έκανα ξανά χρήση ναρκωτικών», ανέφερε.
Ο σύντροφός της όχι μόνο την χώρισε αλλά την κακοποιούσε συνέχεια.