Skip to main content
GOSSIP - LIFESTYLE

Γνωστή ηθοποιός: «Μετά το χωρισμό μου έκανα χρήση ναρκωτικών. Ήθελα να αυτοκτονήσω»

daniella-656x375.png
 clock 00:00 | 23/06/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

H Ντανιέλα Γουέστμπρουκ σε συνέντευξή της στην Mirror αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά τον χωρισμό της με τον αρκετά χρόνια μικρότερο σύντροφο της Τομ Ρίτσαρντς.

«Δεν ήμουν αρκετά δυνατή και ήθελα να αυτοκτονήσω. Δεν μπορούσα να βγάλω τον Τομ από τη ζωή μου,  έτσι ο πιο εύκολος τρόπος ήταν να βάλω ένα τέλος σε αυτήν. Γι' αυτό και έκανα ξανά χρήση ναρκωτικών», ανέφερε.

Ο σύντροφός της όχι μόνο την χώρισε αλλά την κακοποιούσε συνέχεια.
 

pspsps100-daniella-westbrook.jpg

pspsps100-daniella-westbrook.jpg, by mariak

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2026 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis