Η Ελινά Χρυσικοπούλου αποχώρησε από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και η ίδια μέσα από κείμενο της στο Missbloom αποχαιρέτησε τη παρουσιάστρια καθώς και τους συνεργάτες της.
Μεταξύ άλλων έγραψε:
"Σε αντίθεση με όλες τις προηγούμενες μέρες, όπου δεν έβλεπα την ώρα να φύγω τρέχοντας από το στούντιο στο Πικέρμι για να φτάσω γρήγορα στην πεινασμένη κόρη μου στο Παλαιό Φάληρο, την προηγούμενη Παρασκευή δεν βιάστηκα καθόλου να φύγω. Είπα στη μαμά μου να την ταΐσει γιατί ήξερα πως θα αργήσω.Δεν ήταν μόνο οι αγκαλιές και τα φιλιά με όλους τους φίλους. Δεν ήταν ούτε τα τρυφερά λόγια αποχωρισμού με την Ελένη, που ζήσαμε πλάι η μια στην άλλη μια τόσο σπουδαία εμπειρία. Αφού έπεσαν οι τίτλοι τέλους, αφού χαμήλωσαν τα φώτα, έμεινα για λίγο μόνη μου στο πλατό – και ήξερα πως ήταν η τελευταία φορά που το αντικρίζω. Αντίο, «Ελένη» και ευχαριστώ για όλα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα έκανες για εμένα και για εκείνη", έγραψε χαρακτηριστικά.