Ένας 21χρονος συνελήφθη όταν εντοπίστηκε να τρέχει με 210 χιλιόμετρα στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, υπερβαίνοντας κατά 110 χιλιόμετρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο!
Μειώθηκαν κατά 22% οι θάνατοι απο τροχαία το 2025 στην Ελλάδα – Είναι η καλύτερη επίδοση από το 1963
Ο οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης, ενώ οδηγήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ηράκλειο: Μάχη στο ΤΕΠ του Βενιζελείου για να κρατηθεί στη ζωή η 43χρονη...
Ηράκλειο: Με καθολικά εγκαύματα στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ ο 60χρονος μοτοσικλετιστής
Ηράκλειο: Ανήλικοι παρέσυραν, τραυμάτισαν και εγκατέλειψαν 36χρονη πεζή