Πραγματοποιείται από τις 22 μέχρι τις 29 Ιουνίου το 2ο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ του Δήμου Ηρακλείου. Το Φεστιβάλ διοργανώνει η Αντιδημαρχία Παιδείας στο Ηράκλειο σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου. Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ - που εντάσσεται στο πλαίσιο της ενεργητικής συμμετοχής του Δήμου Ηρακλείου στο Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO «για τις πόλεις που μαθαίνουν» - θα πραγματοποιηθούν στο Κηποθέατρο «Μάνος Χατζιδάκις» και στο ανοικτό θέατρο της Πύλης Βηθλεέμ.
Στο 2ο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ του Δήμου Ηρακλείου συμμετέχουν 8 γυμνάσια και 14 λύκεια με θεατρικές και μουσικές παραστάσεις αλλά και με μικρού μήκους ταινίες. Κάθε βράδυ και μία διαφορετική παράσταση και μία διαφορετική δράση. Οι εκδηλώσεις θα ξεκινούν στις 21:00 με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.
Η επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Ιουνίου στο κηποθέατρο «Μάνος Χατζιδάκις» με την απονομή των βραβείων για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας και θα ακολουθήσει συναυλία με την Παιδική και Νεανική Χορωδία του Δήμου Ηρακλείου υπό την διεύθυνση του Γιάννη Ιδομενέως με τον Νίκο Κοκκίνη στο πιάνο. Η βραδιά θα ολοκληρωθεί με ένα αφιέρωμα στην Ντιάνα Μανουρά.
Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γιώργος Βλαχάκης αναφερόμενος στο 2ο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ του Δήμου Ηρακλείου επεσήμανε: «Πρόκειται για μια πολιτιστική εκδήλωση, η οποία αναδεικνύει σε περίοπτη θέση τη σημασία της συλλογικότητας, αλλά και της συμμετοχής των μαθητών σε ένα πολιτιστικό γίγνεσθαι αυτοέκφρασης και δημιουργικότητας.
Πρόθεσή μας είναι να αναδειχθούν, να ενισχυθούν και να προβληθούν οι καλλιτεχνικές δεξιότητες των μαθητών των σχολείων του Δήμου Ηρακλείου. Παράλληλα, δίδεται η δυνατότητα να συνεργαστούμε με την εκπαιδευτική κοινότητα. Να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες της, με κοινό σκοπό και όραμα να κινητοποιήσουμε την τοπική κοινωνία και να προωθήσουμε ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης για τους πολίτες. Να προωθήσουμε την γνώση, την εκπαίδευση, τη Δια Βίου Μάθηση για να πετύχουμε το αυτονόητο: την εξωστρέφεια, το άνοιγμα των σχολείων στην κοινωνία, ώστε να συμμετέχει ουσιαστικά και πέραν του στενού σχολικού περιβάλλοντος, στο σχεδιασμό δράσεων αλλά και να παρεμβαίνει όπου χρειάζεται, με στόχο την πνευματική, πολιτιστική, οικονομική ευημερία, και γενικότερα την αειφόρο ανάπτυξη».