Γυναίκα

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας!

φύτεμα λουλουδιών - μαμά-παιδια

Τα Ζώδια της Πέμπτης 2 Απριλίου 2020

Κριός
Πάρε λίγη απόσταση από τα πράγματα στο σπίτι ή τη δουλειά για να αποφύγεις να βρεθείς σε δίνη.

Ταύρος
Υπάρχουν όρια σ’ αυτά που επιτρέπονται ακόμη και στην οικογένεια και στους συγγενείς, προσπάθησε να το 'χεις στο νου σου αυτό.

Δίδυμοι
Πρόσεξε το μηχανικό φαγητό και την ξεκούραση-τεμπελιά που δεν χρειάζεσαι στην πραγματικότητα. Ίσως το μαγείρεμα ή ένα βιβλίο έδιναν άλλο νόημα.

Καρκίνος
Καθώς οι περιστάσεις δεν είναι συνηθισμένες, καλό θα 'ταν κι εσύ να αναθεωρήσεις το «συνθισμένο», ειδικά αν σε εξουθενώνει.

Λέων
Αν μπορείς να ξεκουραστείς λίγο παραπάνω και να φροντίσεις το σώμα σου λίγο παραπάνω, κάν' το.

Παρθένος
Οι ίδιες συμπεριφορές και ιδέες έχουν τελείως διαφορετική βαρύτητα σε διαφορετικές περιστάσεις. Ζύγισε πιο προσεκτικά τι γίνεται στον στενό σου κύκλο.

Ζυγός
Ο πλανήτης είναι σε παύση κι εσύ θέλεις να πας κόντρα συνεχίζοντας όπως πάντα. Δεν είναι και πολύ εύκολο, ούτε σώφρον. Προσαρμόσου.

Σκορπιός
Μαθήματα, επιμόρφωση, χρόνος με συγγενείς, τόσο όσο, μην γίνει και ψυχαναγκασμός ξαφνικά.

Τοξότης
Εννοείται να εκδηλώσεις τα συναισθήματά σου, όμως πρόσεξε να μην γκρινιάζεις από συνήθεια ενώ μπορεί να μην σε πειράζει κάτι τόσο πολύ.

Αιγόκερως
Δεν είναι φάση για να κολλάς σε τύπους ούτε απέναντι σε σύντροφο, ούτε απέναντι σε συνεργάτες. Κάνε αυτό που βλέπεις ότι ζητάει η περίσταση.

Υδροχόος
Είπαμε να κρατήσεις πρόγραμμα, αλλά όχι μέχρι βαθμού να χάσεις το δάσος, δλδ. τα τεράστια γεγονότα που συμβαίνουν γύρω και μέσα σου.

Ιχθύες
Κατανοείς ότι και στα ερωτικά και δημιουργικά και στην σχέση με τα παιδιά σου δεν πολύλειτουργεί το στάνταρ; Μην μπαίνεις στον αυτόματο πιλότο.

Γυναίκα

Κυτταρίτιδα: Πώς να την... εξαφανίσετε!

Κυτταρίτιδα

Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα στο δέρμα είναι, η κυτταρίτιδα. Η κυτταρίτιδα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν 8 στις 10 γυναίκες. Η όψη «φλοιού πορτοκαλιού» στους γλουτούς απασχολεί ακόμα και τις πιο λεπτές γυναίκες και όχι μόνο όσες έχουν κάποια κιλά παραπάνω ή μεγαλύτερη συσσώρευση λίπους στο σώμα τους. Πώς μπορούμε να την προλάβουμε ή έστω να τη μειώσουμε;

5 «κλειδιά» για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας

1. Πίνετε πολλά υγρά

Αυξημένη πρέπει να είναι και η κατανάλωση του νερού. 10-12 ποτήρια νερού είναι μια συνιστώμενη ποσότητα, η οποία αυξάνεται κατά τους θερινούς μήνες ή έπειτα από αυξημένη φυσική δραστηριότητα. Το νερό συμμετέχει στον μεταβολισμό όλων των βασικών θρεπτικών συστατικών. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ιατρικής της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών, πρέπει να πίνουμε 2-4 λίτρα υγρών/ημέρα, ενώ επισημαίνει ότι συμπεριλαμβάνονται όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα, ακόμα και τα καφεϊνούχα.

2. «Θωρακιστείτε» με αντιοξειδωτικά

  • Τα αντιοξειδωτικά θεωρούνται από τους καλύτερους σύμμαχους στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Κάποια από τα αντιοξειδωτικά με την πιο ισχυρή δράση είναι
  • Οι βιταμίνες C (εσπεριδοειδή, φράουλες, ακτινίδια, μπρόκολα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κόκκινες πιπεριές) και Ε (φυτικά έλαια, σουσάμι),
  • Tα φλαβονοειδή (εσπεριδοειδή, κεράσια, σταφύλια, μήλα, κουνουπίδια, κρεμμύδια, τσάι, χαμομήλι, κόκκινο κρασί και κακάο),
  • Tο β-καροτένιο (καρότα, μπρόκολα, εσπεριδοειδή)
  • Tο συνένζυμο Q (σόγια, σκουμπρί, σαρδέλα),
  • ψευδάργυρος (θαλασσινά, ξηροί καρποί, δημητριακά, σκληρά τυριά) και
  • Tο σελήνιο (δημητριακά, σουσάμι, ηλιόσποροι, αμύγδαλα)

3. Μειώστε το αλάτι

Τρόφιμα πλούσια σε νάτριο είναι τα παστά, οι κονσέρβες, τα πατατάκια, τα αλμυρά τυριά και τα τρόφιμα τύπου Junk food. Αρκετά τρόφιμα δεν είναι εμφανώς αλατισμένα, αλλά περιέχουν υψηλές ποσότητες κρυμμένου αλατιού γι' αυτό να ελέγχετε πάντα τις ετικέτες τους.

4. Καταναλώστε «καλά» λιπαρά

Τα λιπαρά, ανάλογα με την επίδραση στην υγεία μας έχουν κατηγοριοποιηθεί σε «καλά» (τα γνωστά ω-3 και ω-6) και σε «κακά» (τα κορεσμένα και τρανς λιπαρά). Περιορίστε τα «κακά», κορεσμένα λιπαρά, δηλαδή τα ζωικά και αυξήστε τα «καλά», όπως το ελαιόλαδο, τα καρύδια και τα αμύγδαλα, το λιναρόσπορο, τη σόγια, τα λιπαρά ψάρια (περιέχουν ω-3) και τα φυτικά σπορέλαια (αραβοσιτέλαιο, ηλιέλαιο, σογιέλαιο)

5. Γυμναστείτε

Mε την καθιστική ζωή το λεμφικό υγρό λιμνάζει και οι τοξίνες που συσσωρεύονται μπλοκάρουν τον λιπώδη ιστό, ευνοώντας την ανάπτυξη κυτταρίτιδας. Γυμναστείτε λοιπόν, είτε απλώς περπατώντας καθημερινά, είτε κάνοντας άσκηση στο γυμναστήριο. Η κάθε μορφή άσκηση συμβάλλει στην καύση θερμίδων, στην καλύτερη αιμάτωση των ιστών και κυκλοφορία του αίματος, καθώς και στη διατήρηση ή απώλεια του σωματικού βάρους.

Στους καλοκαιρινούς μήνες, αφού θα περάσετε αρκετές ώρες στη θάλασσα ή στην πισίνα, αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε φορά που θα σας βοηθήσουν να βελτιώστε την εμφάνιση σας και. Μέσα στο νερό μπορείτε να κάνετε πολύ καλές ασκήσεις τόνωσης και σύσφιξης για τους μηρούς και τους γλουτούς βελτιώνοντας έτσι και στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

Σχετίζεται ο καφές με την κυτταρίτιδα;

Γενικότερα, χρειάζεται να αλλάξουμε τον καθημερινό τρόπο διατροφής μας και ίσως να απομυθοποιήσουμε κάποια τρόφιμα και καταστάσεις. Για παράδειγμα, εδώ και πολλά χρόνια ο καφές θεωρούνταν ο νούμερο 1 εχθρός της κυτταρίτιδας. Πλέον, ο καφές σε κρέμες αισθητικής και πιο συγκεκριμένα, οι μεθυλοξανθίνες που περιέχονται σε αυτόν, θεωρούνται σημαντικό όπλο εναντίον της κυτταρίτιδας. Ένας ακόμη μύθος που πλέον καταρρίπτεται είναι πως τα ανθρακούχα ποτά (π.χ. αναψυκτικά) προκαλούν κυτταρίτιδα χωρίς να υπάρχει κάποια επιστημονική τεκμηρίωση

Συμπερασματικά

Συμπεραίνουμε, ότι η μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού δεν είναι θέμα σωστής διατροφής δύο εβδομάδων, αλλά μιας διατροφικής συμπεριφοράς που διέπει την καθημερινότητά μας, σε συνδυασμό πάντα με την ήπια φυσική δραστηριότητα.

Πηγή: mednutrition