H Όλγα Λαφαζάνη μίλησε στο περιοδικό People και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στον σύζυγό της, Νίκο Οικονόμου.
"Από την πρώτη στιγμή με συνεπήρε! Ήταν σαν να με μάγεψε! Ό,τι κι αν μου έλεγε, του απαντούσα θετικά, ούτε καν το σκεφτόμουν. Φαντάσου πως τον γνώρισα μια βδομάδα πριν το Πάσχα και ανήμερα την Κυριακή του Πάσχα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως έρχεται να με πάρει από την Αλεξάνδρεια (σ.σ. Ημαθίας) –είχα ανέβει στο πατρικό μου για τις γιορτές– για να συγκατοικήσουμε στην Αθήνα", δήλωσε η ίδια χαρακτηριστικά.