Ο Μάκης Δελαπόρτας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή "Τα Λέμε" και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και τις βιογραφίες τους.
«Θέλει μια ιδιαίτερη συνταγή που εγώ νομίζω πως την βρήκα στην διάρκεια και αυτό το χρωστάω στην Αλίκη Βουγιουκλάκη, η οποία ήταν η πρώτη που είδε σε μένα και είπε “εσύ θέλω να μου κάνεις το βιβλίο αυτό”. Μετά ακολούθησε η Βλαχοπούλου, ο Παπαμιχαήλ ζήλεψε “είναι δυνατόν, σε μένα δεν θα κάνεις ένα βιβλίο;”. Δεν ξεπούλησα ποτέ πράγματα που ήξερα και που ξέρω για όλους αυτούς τους ανθρώπους. Δεν το έκανα ποτέ κίτρινο. Δούλεψα πάρα πολύ πάνω σε αυτές. Έκανα ολόκληρο ταξίδι για να βρω μια φωτογραφία της Βλαχοπούλου όταν ήταν παιδί στην Κέρκυρα που αυτό κάποιος άλλος ίσως να μην το έκανε», δήλωσε χαρακτηριστικά.