Ο Σάκης Μπουλάς μίλησε σε συνέντευξη του για τον αγαπημένο του φίλου, Σάκη Μπουλά που "έφυγε" από τη ζωή.
"Πολύ. Σοφό παιδί. Εξαιρετικό. Ήμασταν περισσότερο από αδέλφια. Αν και ανακουφίστηκα όταν πέθανε, γιατί δεν άντεχα να τον βλέπω να βιώνει την παρακμή του, τώρα μου λείπει. Γι' αυτό δεν πήγα να εργαστώ τον χειμώνα που μας πέρασε στην «Ακτή Πειραιώς». Συνυπήρχαμε εκεί εφτά χρόνια, είχαμε διαμορφώσει την ταυτότημα του χώρου. Δεν μπορούσα να πάω χωρίς τον Σάκη. Χρειάζομαι τον χρόνο μου", δήλωσε.