Ο Φιλανδός μάνατζερ του φιλανδικού συγκροτήματος «Nightwish» μίλησε με πολύ χυδαίες εκφράσεις για τη χώρα μας στη προσωπική του σελίδα στο Facebook.
«Άντε γαμ**ου Ελλάδα, μου γαμ*ς τα σχέδιά μου για το φθινόπωρο γαμ***ας τις παγκόσμιες αγορές. Εύχομαι όποιος ψήφισε κατά του προγράμματος διάσωσης να καταλήξει να ζει στους δρόμους, μην έχοντας τίποτα. Γαμώ» έγραψε χαρακτηριστικά προκαλώντας πλήθος αντιδράσεων και μάλιστα το συγκρότημα ξεκαθάρισε:
«δεν είναι ο μάνατζερ του συγκροτήματος, κλείνει τις συναυλίες μας στην Αμερική και προφανώς οι απόψεις του δεν έχουν καμία σχέση μ αυτές της μπάντας.»