Ήταν ένα από τα πιο αγαπημένα κινηματογραφικά ζευγάρια, ο Omar Sharif και η Barbra Streisand στο «Funny Girl».
Η ηθοποιός σοκαρίστηκε από τον θάνατο του καλού της φίλου, έτσι θέλησε να τον αποχαιρετίσει μ' ένα συγκινητικό κείμενο στο Facebook.
«Ο Οmar ήταν ο πρώτος μου συμπρωταγωνιστής στις ταινίες. Ήταν όμορφος, εκλεπτυσμένος και γοητευτικός. Ήταν ένας περήφανος Αιγύπτιος και στα μάτια πολλών, η ιδέα της εμφάνισής του στο «Funny Girl» θεωρήθηκε αμφιλεγόμενη.Ωστόσο, κατά κάποιο τρόπο, υπό τη σκηνοθεσία του Γουίλιαμ Ουάιλερ, η ρομαντική χημεία μεταξύ Nicky Arnstein και Fanny Brice ξεπέρασε τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις. Νιώθω τυχερή που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Omar και είμαι βαθιά λυπημένη για το θάνατό του» έγραψε η Barbra Streisand.