Η όμορφη ηθοποιός, Ευγενία Δημητρόπουλου που την γνωρίσαμε μέσα από επιτυχημένη σειρά του Mega «Το Νησί», πήρε το πτυχίο της από τη Νομική Σχολή και ορκίστηκε και επισήμως δικηγόρος.
Σύμφωνα με το περιοδικό Hello, η ηθοποιός λόγω των επαγγελματικών της υποχρεώσεων στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση, είχε καθυστερήσει να ολοκληρώσει τις σπουδές της.
Μάλιστα, όταν η ίδια έλαβε πρόσκληση για την ορκωμοσία, την ανέβασε με χιούμορ στο Instagram, γράφοντας: «Κάλλιο (πολύ) αργά, παρά ποτέ».
Δείτε την πρόσκληση: