Χθες η Ελένη Μενεγάκη πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο, έχοντας στην αγκαλιά της τη κορούλα της, καρπό του έρωτα της με τον Μάκη Παντζόπουλο.
Λίγο πριν βγει όμως από την κλινική των βορείων προαστίων, φωτογραφήθηκε με τον προσωπικό της γυναικολόγο, κ. Δημήτρη Σταματίου, την Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου ΙΑΣΩ αλλά και το υπόλοιπο προσωπικό του Νοσηλευτικού Ορόφου που τη βοήθησαν στην πιο χαρούμενη στιγμή της ζωής της.
Δείτε τις φωτογραφίες:
Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ