Η Aνδριάνη Μπάμπαλη ήταν καλεσμένη στα Καρντάσιανς και αποκάλυψε το μέρος όπου η μητέρα της την έφερε στον κόσμο.
Έχω γεννηθεί σε ταξί έξω από τον Διογένη! Βιαζόμουν να βγω! Είχα βγει η μισή. Φώναζε η μάνα μου: “Πάει το παιδί! Θα το χάσω! Τρέξε!», είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για τη προσωπική της ζωή αποκάλυψε πως με τον σύντροφό της είναι 12 χρόνια μαζί: «Δεν είμαι παντρεμένη, αλλά είμαι μαζί με τον ίδιο άνθρωπο 12 χρόνια. Έχω σκεφτεί να κάνω ένα παιδί, αλλά δεν έχει προκύψει».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα: