Mπορεί να είναι αρκετά μικρό ακόμα για να πούμε σε ποιον μοιάζει το νεογέννητο μωράκι της Ελένης Μενεγάκη, ωστόσο, ο γυναικολόγος της Γιώργος Σταματίου ξεκαθαρίζει την κατάσταση.
“Τα παιδάκια είναι όλα τόσο γλυκά, έχει όμως το καθένα και τα δικά του χαρακτηριστικά. Η μικρή πάντως φέρνει του μπαμπά της.Είναι ξετρελαμένη, δεν είναι απλώς συγκινημένη. Το ζει λες και είναι το πρώτο της παιδί”, αποκάλυψε στη Real Life.