Τι είπε για τον χωρισμό της από τον Μάριο Καπότση
Αν αναγνωρίζεις τη σχέση σου παρακάτω, έχει τελειώσει και δεν το ξέρεις
"Είμαι χάλια, γιατί περνάω έναν χωρισμό. Με ενοχλεί που λένε "πώς την άντεξε;". Δεν ξέρεις τι έχει γίνει".
Από την Μαρία Παπαγεωργίου
Έτσι βιώνει το τέλος μίας σχέσης
Όλα… πήγαν στραβά για την εν λόγω κοπέλα, η οποία προσπάθησε να εκδικηθεί τον πρώην της, ωστόσο τα έκανε όλα στραβά
Το βίντεο πού πόσταρε
Η αποκάλυψη μετά τον χωρισμό της
"Ναι, χώρισα"
Τι απαντά στα δημοσιεύματα;
Tι είπε στις τηλεοπτικές κάμερες;