Στο US Open που διεξάγεται στη Νέα Υόρκη, ένα και μόνο κοκτέιλ αναμένεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 10 εκατομμύρια δολάρια μέχρι την ολοκλήρωση του τουρνουά στις 8 Σεπτεμβρίου.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις του κοκτέιλ «Honey Deuce» θα μπορούσαν να καλύψουν τα χρηματικά έπαθλα των δύο νικητών των «μονομάχων» στο τουρνουά, σύμφωνα με το CNN (3,6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε κατηγορία φέτος).
Το «Honey Deuce», ένα μείγμα βότκας, λεμονάδας και λικέρ βατόμουρου με χαρακτηριστικές μπάλες πεπονιού, έχει γίνει τεράστια επιτυχία για την Grey Goose και το τουρνουά. Το κοκτέιλ είναι αποτέλεσμα μιας στρατηγικής καμπάνιας μάρκετινγκ που εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητα του τένις.
Το κοκτέιλ γίνεται όλο και πιο ακριβό, αλλά οι πωλήσεις του δεν έχουν επηρεαστεί
Το κοκτέιλ πρωτοδημιουργήθηκε το 2007 από τον πρώην πρέσβη της Grey Goose, Νικ Μαουτόν. Το κοκτέιλ συνδυάζει βότκα Grey Goose, λεμονάδα και λικέρ Chambord με τρεις μπάλες πεπονιού που θυμίζουν μπάλες του τένις. Το όνομά του προέρχεται από τον όρο «deuce» στο τένις, που αναφέρεται στην ισοπαλία 40-40.
Στο περσινό τουρνουά, πωλήθηκαν 460.275 «Honey Deuce» σε τιμή $22 το καθένα, αποφέροντας πάνω από 10,1 εκατομμύρια δολάρια. Το κοκτέιλ είναι τόσο δημοφιλές που υπάρχουν μπαρ αποκλειστικά για την πώλησή του στον χώρο του τουρνουά, με νέα σημεία εξυπηρέτησης για να καλύψουν τη ζήτηση.
Παρά την αύξηση της τιμής του κοκτέιλ κατά τέσσερις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, οι πωλήσεις δεν φαίνεται να έχουν επηρεαστεί. Το κοκτέιλ είναι διαθέσιμο μόνο κατά τη διάρκεια του US Open, κάνοντάς το ένα ιδιαίτερο προϊόν που ανυπομονούν να δοκιμάσουν οι θεατές..
Διαβάστε επίσης
ΟΗΕ: Κίνδυνο επέκτασης της «γενοκτονικής βίας του Ισραήλ» στη Δυτική Οχθη
ΗΠΑ: Ταυτοποιήθηκε ο «άνδρας του Pinnacle» που βρέθηκε παγωμένος σε σπηλιά πριν 50 χρόνια