Πολιτική

Το νέο του κόμμα παρουσίασε στη Θεσσαλονίκη ο Νότης Μαριάς

18762986_1721526441480047_1113043138_n.jpg

Στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Imperial Palace της Θεσσαλονίκης χθες 28/5/2017 πλήθος κόσμου παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό την ομιλία του Προέδρου του Κόμματος «ΕΛΛΑΔΑ - Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ» Ευρωβουλευτή Καθηγητή Νότη Μαριά.
Στην εκδήλωση παρέστησαν μεταξύ άλλων: η πρώην βουλευτής Χρυσούλα Γιαταγάνα, ο Διεθνής μπασκετμπολίστας Χάρης Παπαγεωργίου, η Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ειδομένης Ξανθούλα Σουπλή, ο πρώην Δήμαρχος Σταυρούπολης και Παύλου Μελά Διαμαντής Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος του Σωματείου Συνταξιούχων «η Συσπείρωση» Βασίλης Παρτάλης,  ο Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης Γιάννης Φωτιάδης, ο Πρόεδρος του Kόμματος «Πυρίκαυστος Ελλάδα» Γιώργος Καλεάδης, ο εκπρόσωπος του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας (ΑΚΚΕΛ)  Γιάννης Ψαράκης κ.α.

18816761_1721526328146725_1742963162_n-1.jpg

18816761_1721526328146725_1742963162_n-1.jpg, by gpapadakis

Ο Νότης Μαριάς μεταξύ άλλων επισήμανε ότι: «Η Ελλάδα έχει μετατραπεί σε προτεκτοράτο της τρόικας. Και η ΕΕ σε «Ευρώπη των Δανειστών». Δεν πάει άλλο. Ήρθε η ώρα ο καθένας από μας να αναλάβει τις ευθύνες του. Ήρθε η στιγμή να εκδηλώσουμε όλοι μαζί μια σαφή πρωτοβουλία προκειμένου να ξεκινήσει άμεσα, πολιτικά και οργανωτικά η συγκρότηση ενός νέου Πολιτικού Φορέα που θα ξεδιπλώσει τη δράση του σε όλα τα επίπεδα» και συνέχισε: «Μία από τις βασικές θέσεις του Κόμματός μας «ΕΛΛΑΔΑ – Ο ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ» είναι και η δημιουργία μιας Ειδικής Σχέσης, ενός Ειδικού Καθεστώτος της Ελλάδας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Η εμπειρία από τις σχέσεις της  ΕΕ με το Ηνωμένο Βασίλειο πριν το δημοψήφισμα για το Brexit, καθώς και οι σχέσεις της ΕΕ με την Ιρλανδία και την Δανία, έδειξαν ότι είναι δυνατή εντός της ΕΕ η διαμόρφωση ενός Ειδικού Καθεστώτος, μιας Ειδικής Σχέσης που να διασφαλίζει πλήρη ενάσκηση της εθνικής κυριαρχίας στα πεδία εφαρμογής του Ειδικού Καθεστώτος».
«Εμείς απαιτούμε, παράλληλα με τη διαγραφή του επονείδιστου χρέους, ειδικές προνομιακές ρυθμίσεις και εξαιρέσεις για κλάδους της Ελληνικής οικονομίας όπως η  γεωργία-κτηνοτροφία, η ενέργεια, η ναυπηγική βιομηχανία κλπ, καθώς και παρεκκλίσεις από τις ρυθμίσεις για την Οικονομική Διακυβέρνηση και το Σύμφωνο Σταθερότητας, με παράλληλη ενίσχυση των αρμοδιοτήτων της Τράπεζας της Ελλάδας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Συστήματος Κεντρικών Τραπεζών προκειμένου να διευκολύνει τη λειτουργία του Ειδικού Καθεστώτος της Ελλάδας εντός της ΕΕ».
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κ. Μαριάς ανάφερε ότι: «Η τρόικα και οι δυνάμεις της νέας εξάρτησης προχωρούν πλέον ολοταχώς στην εμπέδωση της ξένης κατοχής, στη λεηλασία της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, στην παραπέρα κοινωνικοποίηση των ζημιών των τραπεζών και στην επιβολή μισθών και συντάξεων πείνας στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Με τη σκληρή λιτότητα κυβέρνηση και τρόικα επιβάλλουν οικονομική ασφυξία στην αγορά και οδηγούν εκατομμύρια συμπολίτες μας στην φτώχεια και την ανεργία, τους νέους μας στην αναγκαστική μετανάστευση, τους ελεύθερους επαγγελματίες στα λουκέτα και τους δανειολήπτες στην απόγνωση. Επιβάλλουν δεκάδες φόρους και χαράτσια. Διαλύουν την αγροτική παραγωγή, το κοινωνικό κράτος, το σύστημα υγείας και την εκπαίδευση. Πτωχεύουν καθημερινά τον ίδιο το λαό μας και οδηγούν χιλιάδες συμπολίτες μας στα συσσίτια. Καταρρακώνουν την περηφάνια και την αξιοπρέπεια όλων μας».

Ελλάδα

Πολιτική

Κεφαλογιάννης: Συζητάμε από το μηδέν για τη σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας - Αλβανίας

Γιαννης Κεφαλογιαννης

«Η κυβέρνηση έχει ξεκάθαρη θέση για το σιδηρόδρομο, για μας είναι βασική προτεραιότητα και ειδικά φέτος που είναι έτος σιδηροδρόμου να σας πω ότι η δυτική Μακεδονία μπαίνει στο χάρτη των σιδηροδρομικών διασυνδέσεων». Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιάννης Κεφαλογιάννης στην συνέντευξη τύπου ολοκληρώνοντας την περιοδεία του στην Κοζάνη και την Καστοριά.

Αναφερόμενος στο θέμα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Ελλάδας - Αλβανίας μέσω Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς, τόνισε ότι «υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και ότι πρόθεση του υπουργείου αλλά και του ΟΣΕ είναι να εξετάσουν την βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση». Υπογράμμισε ότι η διαδρομή προς Πόγραδετς μέσω Φλώρινας Κρυσταλλοπηγής είναι «η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι. Θέλουμε ένα έργο που θα τελειώσει σε πάνω από 10 χρόνια η ένα έργο που θα γίνει αρκετά νωρίτερα» αναρωτήθηκε ο κ. Κεφαλογιάννης επισημαίνοντας παράλληλα ότι αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ότι αφορά την διαδρομή. «Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει την βέλτιστη διαδρομή, την οποία στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες».

Ανακοίνωσε ότι το κομμάτι της διασύνδεσης Κοζάνης -Σιάτιστας -Καλαμπάκας θα μπει στον Στρατηγικό σχεδιασμό, ενώ δεν παρέλειψε να στηλιτεύσει την προηγούμενη κυβέρνηση λέγοντας ότι «η συγκεκριμένη διαδρομή ήταν ενταγμένη στον Στρατηγικό σχεδιασμό των σιδηροδρομικών δικτύων το 2014 και απεντάχθηκε με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ το 2019».

Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των υδατοδρομίων υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση απλούστευε τις διαδικασίες αδειοδότησης και κάλεσε τον δήμο Καστοριάς αλλά και την Περιφέρεια δυτικής Μακεδονίας «να φέρουν προς αξιολόγηση τις μελέτες τους για την ίδρυση υδατοδρομίων προκειμένου να τρέξει και η αντίστοιχη χρηματοδότηση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

Κρήτη: Ασύλληπτη τραγωδία σε τροχαίο - Την βρήκαν να χαροπαλεύει πλάι στο νεκρό άνδρα της
Το Ηράκλειο θα διεκδικήσει τους Παράκτιους Μεσογειακούς Αγώνες

Κορωνοϊός: Rapid test στην Αγία Βαρβάρα