Πλήθος καταγγελιών φτάνουν στο Ράδιο Κρήτη από πολίτες που ενώ έχουν δηλώσει εδώ και 45 - 46 μέρες την ανεργία τους στη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), και περιμένουν τις προπληρωμένες κάρτες καθώς και το PIN για την ενεργοποίησή τους, που όμως καθυστερούν χωρίς να έχουν καμία ενημέρωση. Σημειώνεται ότι με το προηγούμενο καθεστώς η όλη διαδικασία διαρκούσε 40 ημέρες το ανώτερο.
Τώρα όμως, οι πολίτες εκφράζουν αγωνία καθώς οι μέρες του Πάσχα φτάνουν και ανησυχούν μήπως κάνουν γιορτές... περιμένοντας την κάρτα.
Μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη, στην εκπομπή του Μανώλη Αργυράκη, ο γενικός δ/ντής Προγραμματισμού της ΔΥΠΑ Κων/νος Γεώρμας εξήγησε τις αλλαγές που επέφερε η προπληρώμενη κάρτα καθώς και τη διαδικασία που ακολουθείται.
Οπως είπε, είναι σημαντικό ο δικαιούχος μόλις λάβει το σχετικό email να απαντήσει άμεσα και να ενημερωσει για τη δ/νσή του καθώς και τo IBAN.
Ο κ. Γεώρμας ξεκαθάρισε ότι από πλευράς ΔΥΠΑ γίνονται όλες οι απαραίτητες κινήσεις και ενέργειες μέσα στα χρονικά περιθώρια των 40 ημερών.
Ερωτηθείς για το πού οφείλεται η καθυστέρηση, ο κ. Γεώρμας παραδέχθηκε ότι αυτή οφείλεται στις Τράπεζες, τονίζοντας ότι φτάνουν στην υπηρεσία, καταγγελίες που καταδεικνύουν το πρόβλημα.
Ο κ. Γεώρμας συνέστησε στους πολίτες να επικοινωνούν με την Τράπεζά τους για να μαθαίνουν περισσότερα για την κάρτα τους, και υπογράμμισε ότι οι περισσότεροι δικαιούχοι εξυπηρετούνται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΒΟΑΚ: Οι καθυστερήσεις και ο κίνδυνος απώλειας κονδυλίων οδηγούν σε fast track διαδικασίες
Μεσαρά: Τον έπιασε το ΤΑΕ με τα πιστόλια στο σπίτι (εικόνα)
Κρήτη: Μαθητής «θηρίο» - Τρομοκρατούσε συμμαθητές και καθηγητές