Η LVMH -οποία ελέγχει περίπου 60 θυγατρικές που διαχειρίζονται 75 επώνυμες μάρκες, μεταξύ των οποίων Louis Vuitton, Moët Hennessy, Tiffany & Co και Christian Dior- θα γίνει κορυφαίος χορηγός της Formula 1.
Ο κορυφαίος όμιλος πολυτελείας εισέρχεται περαιτέρω στον κόσμο του αθλητισμού και η συμφωνία με τη Formula 1 θα ξεκινήσει το 2025, ενώ θα διαρκέσει μια δεκαετία, όπως ανακοίνωσε η LVMH την Τετάρτη (2/10). Η συμφωνία έχει αξία σχεδόν 100 εκατ. ευρώ ετησίως, σύμφωνα με δύο άτομα που έχουν γνώση της συμφωνίας. Θα περιλαμβάνει αρκετές από τις κορυφαίες μάρκες της αυτοκρατορίας πολυτελείας του Bernard Arnault, συμπεριλαμβανομένης της Louis Vuitton, της μεγαλύτερης μάρκας πολυτελείας στον κόσμο βάσει πωλήσεων, του τμήματος ποτών Moët Hennessy και της ωρολογοποιίας Tag Heuer.
Επικεφαλής της συμφωνίας ήταν ο Φρεντερίκ Αρνό, ο δεύτερος νεότερος από τα πέντε παιδιά του δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος προήχθη ως επικεφαλής του τμήματος ωρολογοποιίας της LVMH στις αρχές του 2024. Ήταν προηγουμένως διευθύνων σύμβουλος της Tag Heuer και είναι απόφοιτος της κορυφαίας γαλλικής σχολής μηχανικών Ecole Polytechnique, όπως και ο πατέρας του.
«Η ευκαιρία να κλιμακώσουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι εμβληματική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φρεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο Γκρεγκ Μαφφέι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Formula 1, Liberty Media.
Νωρίτερα φέτος η LVMH ξεκίνησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια της Louis Vuitton με τους μύθους του τένις Ρότζερ Φέντερερ και Ραφαέλ Ναδάλ να κάνουν πεζοπορία στους ιταλικούς Δολομίτες - ναυαρχίδα του χειμερινού τουρισμού. Ήταν μια νέα επανάληψη της καμπάνιας του 2022 με τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι να παίζουν σκάκι.
Εν τω μεταξύ, η Formula 1 έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια μια πορεία προς νέες αγορές και νέα κοινά. Από τότε που η αμερικανική Liberty Media την απέκτησε έναντι 8 δισ. δολαρίων το 2017, το αγωνιστικό ημερολόγιο έχει επεκταθεί σε φανταχτερές τοποθεσίες στο Μαϊάμι και το Λας Βέγκας, ενώ η σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix «Drive to Survive» βοήθησε στην ενίσχυση της τηλεθέασης.
Διαβάστε επίσης
Ιράν και Ισραήλ: Ποιες είναι οι επιθετικές και αμυντικές τους ικανότητες
Νέο ισραηλινό σφυροκόπημα στο Λίβανο – Νεκροί σε βομβαρδισμούς στη Βηρυτό