Γυναίκα

8 Μαρτίου: Διαδικτυακή συνάντηση με τρεις ξεχωριστές γυναίκες

ημερα γυναικας

Οι γυναίκες της Ομάδας Βιβλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Δ. Θεοτοκόπουλος», συναντιώνται διαδικτυακά στις 8 Μαρτίου, ημέρα αφιερωμένη στη Γυναίκα, με τρεις ξεχωριστές γυναίκες.

Η Γιολάντα Τσορώνη, Εκπαιδευτικός – Συγγραφέας,

 η Δέσποινα Μπετεινάκη, Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια και 

 η Αποστολία Παπαδαμάκη, Καλλιτέχνις – Εμψυχώτρια Αυτοβελτίωσης

θα  «συστήσουν» τη σύγχρονη Γυναίκα μέσα από τις ανάγκες της, τα προγράμματα και τις γνωστικές αναπαραστάσεις αλλά και τους ρομαντικούς δεσμούς, το συναίσθημα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

"Αυτή την σύγχονη γυναίκα τη «συναντήσουμε» όμως και σε περασμένες εποχές ως πρότυπο και ως ηρωίδα βιβλίου. Ποια είναι τα δυνατά σημεία της Γυναίκας αλλά και τα μέσα που μπορεί να βρει για να αντιπαρέλθει στις προκλήσεις και τελικά να έχει την υγεία της;

Σκέψεις – προβληματισμοί – ερωτήματα … που οι προσκεκλημένες θα μοιρασθούν και θα «αντιμετωπίσουν» μαζί μας … τη Δευτέρα, 8 Μαρτίου από τις 18.00 έως τις 20.00.

Ο επίλογος του αφιερώματος θα κλείσει με τις δικές σας ερωτήσεις".

Ημέρα της γυναίκας
Ημέρα της γυναίκας

Η σύνδεση θα γίνει ελεύθερα μέσω του zoom:

https://us05web.zoom.us/j/4065217197?pwd=cTlYb1NHZEtaaHdjQ1JMeGJpajdJUT09

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κερατσίνι: Μητέρα κατήγγειλε συγγενή του πρώην συζύγου της για ασέλγεια στην 5χρονη κόρη της

Kορωνοϊός - Hράκλειο: Συνεχίζεται η νοσηλεία του 9χρονου κοριτσιού στην ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ

Τι χρώμα έχει η ημερομηνία που γεννηθήκαμε και τι σημαίνει για το χαρακτήρα μας

Γυναίκα

Fitness

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

γυναίκα

Είναι γνωστό πως τόσο η έλλειψη, όσο και η κακή ποιότητα ύπνου συνδέονται με προβλήματα στον έλεγχο του σωματικού βάρους, αλλά μια νέα έρευνα δείχνει πως ο ύπνος συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδες μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

Παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει πως ο ύπνος που χάνεται τις καθημερινές, δεν αναπληρώνεται τα Σαββατοκύριακα, ακόμα και αν τότε κοιμάστε λίγο παραπάνω και συστήνουν να προσπαθείτε να μην στερήστε τον ύπνο καμιά μέρα.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως ο παραπάνω ύπνος τα Σαββατοκύριακα συνδέεται με τον έλεγχο του σωματικού βάρους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νεότερη έρευνα  που δημοσίευσε το περιοδικό «Oxford University Press».  ο ύπνος αυτές τις μέρες της εβδομάδας σχετίζεται με χαμηλότερους δείκτες σωματικού λίπους .

Τι ανακάλυψαν
Ερευνητές από την Βοστόνη σε συνεργασία με επιστήμονες από την Δημοκρατία της Κορέας επεδίωξαν να προσδιορίσουν αν ο αποκαλούμενος «ύπνος αναπλήρωσης» μπορεί να επηρεάσει τον δείκτη σωματικού βάρους στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού.

Για τον σκοπό αυτό διεξήγαγαν προσωπικές συνεντεύξεις με τυχαία δειγματοληψία 2.156 ενηλίκων, συγκρίνοντας τις συνήθειες σχετικά με τον ύπνο με τον δείκτη σωματικής μάζας. Οι 932 συμμετέχοντες που κοιμόντουσαν περισσότερες ώρες το Σαββατοκύριακο για να αναπληρώσουν τις χαμένες ώρες μέσα στην εβδομάδα, είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

Παράλληλα κάθε έξτρα ώρα ύπνου επιδρούσε θετικά στην μείωση του εν λόγω δείκτη.

Ο  Robert Tomas που ανήκει στην ομάδα των ερευνητών, τονίζει ότι ο «ύπνος αναπλήρωσης» μέσα στο Σαββατοκύριακο διαφέρει από άτομο σε άτομο καθώς το όφελος που αποκομίζει ο καθένας από την συνήθεια αυτή σχετίζεται με τις ώρες ύπνου που χρειάζεται ο κάθε οργανισμός.

Το πόσες ώρες χρειάζεται να κοιμηθεί ο καθένας μπορεί να διαπιστωθεί αν παρακολουθήσει τις ώρες που κοιμάται το βράδυ δίχως να χρειαστεί να ξυπνήσει κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων. Πάντως η πλειοψηφία των ενηλίκων χρειάζεται συνήθως 6-8 ώρες ύπνου την ημέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα ποτήρι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

5 τρόποι να κάψετε λίπος ενώ... κοιμάστε (βίντεο)