Υγεία

Πόσο καλό κάνουν τα μανταρίνια στην υγεία μας;

μανταρινια

Το μανταρίνι είναι φρούτο που συμβολίζει τη μακροζωία. Ανήκει στην ομάδα των εσπεριδοειδών όπως το πορτοκάλι, το γκρέιπφρουτ και το λεμόνι. Είναι πλούσια πηγή καλίου και βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Επίσης είναι πλούσιο σε βιταμίνη C όπως και τα περισσότερα εσπεριδοειδή, η οποία λειτουργεί ευεργετικά για το ανοσοποιητικό σύστημα. Έχει αντιοξειδωτική δράση και βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου. Η παρουσία αλάτων βρωμίου δικαιολογεί την ηρεμιστική του δράση.

Η καλύτερη εποχή του μανταρινιού είναι αρχές Νοέμβρη με τέλος Δεκέμβρη. Η πιο γνωστή ποικιλία διεθνώς είναι η Κλημεντίνη και ακολουθεί το Νόβα(κυρίως σε Ανατολικές χώρες). Τα χαρακτηριστικά της Κλημεντίνης είναι ότι δεν έχουν κουκούτσια, εύγευστο, ξεφλουδίζεται εύκολα και το χρώμα του είναι βαθύ πορτοκαλο-κίτρινο με πολύ αρωματικό καρπό. Το Νόβα(Nova) έχει χρώμα βαθύ πορτοκαλο-κίτρινο, ξεφλουδίζεται εύκολα, διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα χυμού εξαιρετικής γεύσης, και δεν έχει κουκούτσια.

Οφέλη για τον οργανισμό μας

Ο φλοιός του μανταρινιού έχει θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και κάνει καλό στην κοιλιά. Το μανταρίνι και οι παραλλαγές του (κλημεντίνες, satsuma, tangor) είναι όλες πλούσιες σε καροτενοειδή. Τα μανταρίνια, εκτός από πολύ γευστικά, αποδεικνύονται και πολύ ευεργετικά για την υγεία, όπως δείχνουν τελευταίες έρευνες Ιαπώνων επιστημόνων, σύμφωνα με τις οποίες η κατανάλωση των συγκεκριμένων εσπεριδοειδών μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου στο ήπαρ.

Θεωρούνται εξαιρετικά ωφέλιμα για τον οργανισμό μας επειδή περιέχουν φλαβονοειδή, βιταμίνη Α και C, φυλλικό οξύ και κάλιο. Αυτά τα καθοριστικά για την υγεία μας συστατικά ωφελούν σχεδόν κάθε μέρος του οργανισμού μας. Από τα κόκαλα και την καρδιά μέχρι το DNA των κυττάρων μας.

Χρήσεις

Τα μανταρίνια μπορείτε να τα απολαύσετε ωμά ή σε φρουτοσαλάτες ή φτιάξτε ακόμη και λικέρ μανταρίνι. Επίσης βάλτε το ξύσμα του σε γλυκά, σαλάτες, φαγητά κατσαρόλας αλλά και όταν σοτάρετε λαχανικά όσο πιο συχνά μπορείτε, για να επωφεληθείτε από τις σημαντικές ιδιότητες του.

Πηγή: diatrofi.gr

Γυναίκα

Υγεία

Αντιγήρανση: Πώς η ζάχαρη «σκοτώνει» την ομορφιά σας

γυναίκα σοκολάτα

Η ηθοποιός Julianne Moore σε μια συνέντευξή της εισήγαγε στον κόσμο τον όρο «sushi face», θέλοντας να υποδείξει τη συμφορά που προκαλεί στην επιδερμίδα ένα δείπνο με ωμό ψάρι: το επόμενο πρωί ξυπνάτε με ένα πρόσωπο πρησμένο ξηρό και θαμπό εξαιτίας της υπερβολικής ποσότητας νατρίου και της κατακράτησης υγρών.

Ο David Kirsch, προσωπικός προπονητής της Kate Upton, έχει εφεύρει άλλον έναν όρο που υποδηλώνει δεινά για την επιδερμίδα, το «carb face»: ένας από τους λόγους που υποχρεώνει την ηθοποιό και top model να ακολουθεί μια δίαιτα χωρίς επεξεργασμένους υδατάνθρακες, έχει να κάνει με το γεγονός ότι μειώνουν την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, οδηγώντας το δέρμα σε πρόωρη χαλάρωση.

Τώρα, έρχεται ένας ακόμη αρνητικός όρος, το «sugar face», να βρίσκει τη θέση του στις πρώτες θέσεις της Mαύρης Bίβλου της ομορφιάς του προσώπου.

Ο Frank Lipman, ολιστικός ιατρός, συγγραφέας και προσωπικός σύμβουλος υγείας και ομορφιάς της Gwyneth Paltrow, μιλάει εκτεταμένα στα βιβλία του για το «τοξικό» αποτέλεσμα του σακχάρου στο σώμα και το δέρμα και πώς η πλήρης αποχή από τη ζάχαρη θα μπορούσε να σας κάνε να δείχνετε νεότερη κατά δέκα χρόνια.

Μια αυθεντία στον τομέα της αντιγήρανσης, ο δερματολόγος Dr. Harold Lancer, προσωπικός μέντορας της Kim Kardashian, της Beyoncé (και του μισού Χόλιγουντ), εξηγεί πώς η ζάχαρη επηρεάζει το δέρμα στο βιβλίο του The Breakthrough Anti-Aging Method for Radiant Skin (Η Πρωτοποριακή Μέθοδος Αντιγήρανσης Για Ακτινοβόλο Δέρμα):

«Διασπά άμεσα το κολλαγόνο, την ελαστική ουσία που κάνει το δέρμα να φαίνεται γεμάτο, νεανικό και ανυψωμένο, ενώ αποδυναμώνει συστηματικά το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα την μειωμένη ικανότητα του οργανισμού στην καταπολέμηση των βακτηριδίων. Τα βακτήρια που είναι φραγμένα στους πόρους δημιουργούν σπυράκια», γράφει ο Lancer και συνεχίζει: «Επίσης, η ζάχαρη ενεργοποιεί την παραγωγή ινσουλίνης, η οποία προκαλεί δυσλειτουργίες στη χρήση πρωτεϊνών με αντίκτυπο τη μειωμένη παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, ενώ αυξάνει την παραγωγή τεστοστερόνης. Η τεστοστερόνη κάνει τους πόρους μεγαλύτερους, το δέρμα πιο τραχύ και το πρόσωπο διαρκώς ερεθισμένο».

Ο Dr. Harold Lancer συμβουλεύει να δίνετε μεγάλη προσοχή σε κάθε τρόφιμο που έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, ακόμη και αν πρόκειται για 100% υγιεινή επιλογή. «Για παράδειγμα, το καρπούζι και το πεπόνι είναι ψηλά στον δείκτη, ενώ τα ακτινίδια, τα μύρτιλα και τα βατόμουρα είναι χαμηλότερα».

Ο γιατρός τονίζει ότι κόβοντας εντελώς την ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές που την περιέχουν, θα δείτε διαφορά στο πρόσωπό σας μέσα σε 72 έως 96 ώρες.

«Θα αισθάνεστε γενικώς καλύτερα, το χρώμα σας θα επανέλθει στο φυσιολογικό, η επιδερμίδα θα είναι λιγότερο λιπαρή και καθόλου ξηρή, οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια θα μειωθούν και η αίσθηση της σφριγηλότητας θα είναι πολύ έντονη».

clickatlife

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι θα συμβεί αν σταματήσουμε την κατανάλωση της ζάχαρης για 3 ημέρες;

Η βιταμίνη της αντιγήρανσης & σε ποιες τροφές θα τη βρείτε

Ποιο μπαχαρικό έχει super αντιγηραντικές ιδιότητες για την επιδερμίδα