Δημοσιεύθηκε η απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για τα «κόκκινα δάνεια» που προβλέπει τον υπολογισμό των οφειλόμενων τόκων να υπολογίζεται στη μηνιαία δόση τους και όχι στο σύνολο του οφειλόμενου ποσού.
Η απόφαση που θεωρείται «σταθμός» για τους δανειολήπτες είχε ληφθεί τον περασμένο Φεβρουάριο κατά πλειοψηφία 35 - 12 υπέρ των αιτημάτων εκείνων που έχουν υπαχθεί στον νόμο Κατσέλη σε διάσκεψη κεκλεισμένων των θυρών.
Την ίδια άποψη είχε εκφράσει και η τέως Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Αδειλίνη κατά την εκδίκαση της υπόθεσης πέρυσι. Η άποψη της μειοψηφίας των Αρεοπαγιτών συντάχθηκε με