Ο «Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Ν. Ηρακλείου» υπογραμμίζει την ανάγκη υιοθέτησης ολοκληρωμένων πολιτικών και νομοθετικών πρωτοβουλιών, ενίσχυσης των μηχανισμών πρόληψης και αναφοράς περιστατικών, καθώς και ευρύτερης ευαισθητοποίησης της κοινωνίας.
...την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, στις 17.00, στο Πάρκο Γεωργιάδη
Από τον "Σύνδεσμο Μελών Γυναικείων Σωματείων Ηρακλείου και Ν. Ηρακλείου"
... που δεν είναι απλώς παρών, αλλά πορεύεται στη ζωή με στοργή, αγάπη και συνέπεια
«Συνεχής εγρήγορση και θαρραλέες αποφάσεις»
Ενημερώθηκε για τη λειτουργία του «Παρατηρητηρίου για τη Βία κατά των Γυναικών στην Κρήτη
Τονίστηκε ο ρόλος του φυσιοθεραπευτή στην ανίχνευση σημαδιών κακοποίησης
Τι αναφέρουν σε ανακοίνωση τους
Ο Φορέας απευθύνει ανοικτή πρόσκληση
"Αυτή την ξεχωριστή μέρα γινόμαστε ομάδα και από κοινού «φωνάζουμε» κατά της βίας σε βάρος των γυναικών"
Πόσες γυναίκες υπάρχουν στην ενδοχώρα σε ηγετικές θέσεις;