Σοκ από την εγκατάλειψη του οχήματος μετά το τροχαίο
Μεγάλο και σοβαρό το πρόβλημα της αποξένωσης
Την εγκατέλειψε στο οδόστρωμα
Η άτυχη γυναίκα καταγόταν από τον Έβρο και πρόσφατα είχε ξεκινήσει να εργάζεται στο εργοστάσιο στην περιοχή.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ελαφρά το ζευγάρι και οι δύο τους χρειάστηκε να μεταφερθούν σε εφημερεύον νοσοκομείο.
Αναλυτικά τα ευρήματα της έρευνας του Πανελλαδικού συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα
Εγκατάλειψε το τετράποδο δένοντας το και μετά σαν να μην συμβαίνει τίποτα, μπήκε στο πλοίο
Να διωχθεί για κακούργημα ο οδηγός του τζιπ που τον παρέσυρε και τον εγκατέλειψε, ζητά η οικογένεια του θύματος
24 από τα θύματα είναι γυναίκες (48%) και 26 άνδρες (52%)
Και στις δύο περιπτώσεις έχουν επιληφθεί τα αρμόδια Τμήματα της Τροχαίας
Τροχαίο με εγκατάλειψη στο Χαλάνδρι.