Κρήτη

Ηράκλειο

Ηράκλειο: Το όνειρο του 5χρονου Γιάννη έγινε πραγματικότητα (φωτο)

Γιάννης

Ο Γιάννης «έσκισε» τους αιθέρες  ξεφορτώνοντας στο έδαφος τα βάρη της ασθένειάς του. Άφησε μαζί με τις αναμνήσεις και ό,τι του προκαλούσε λύπη και αδυναμία και άρπαξε το τιμόνι του αεροπλάνου, σαν άλλος έμπειρος πιλότος που έχει «γράψει» πολλές ώρες πτήσης και ... προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης".

Σε σχετικό δημοσίευμα της Make a Wish Greece αναφέρονται τα εξής:

Εκείνο το απόγευμα, ο Γιάννης περίμενε υπομονετικά τις νεράιδες του. Είχε βάλει τα καλά του από νωρίς και είχε καθίσει στον καναπέ, ώσπου να έρθει η ώρα για την πιο σημαντική επίσκεψη! Μόλις άκουσε το κουδούνι, η υπομονή του στέρεψε και σαν ελατήριο, πετάχτηκε από τον καναπέ για να ανοίξει πρώτος. Τα ολόμαυρα του μάτια, έλαμψαν μόλις μας είδε, ενώ η μητέρα του ακούστηκε να λέει «μα είστε πραγματικές νεράιδες, τόσο γλυκιές και όμορφες»!

Στο
Στο "Νίκος Καζαντζάκης" ο 5χρονος

Ήταν ξεκάθαρη από την αρχή η επιθυμία του. Όταν καθίσαμε στον καναπέ για να ξεκινήσουμε τη συζήτηση μας, ως δια μαγείας εμφανίστηκε ένα αεροπλάνο στα χέρια του. Μετά από λίγο, βέβαιος για την απόφασή του και επαναλαμβάνοντας πόσο αγαπά τα αεροπλάνα, τους πιλότους και τις στολές τους, μας ανακοίνωσε ότι θέλει να γίνει πιλότος.

Και το ταξίδι της οργάνωσης για τις νεράιδες ξεκίνησε! Εργαστήκαμε νύχτα- μέρα για να ετοιμάσουμε την εμπειρία του Γιάννη. Σύμμαχός μας η αεροπορική εταιρεία που βρίσκεται μόνο ένα email μακριά. Ο Γιάννης ήθελε να πετάξει άμεσα και ήταν πολύ ανυπόμονος. Η εποχή υψηλής ζήτησης, και οι πτήσεις γεμάτες λόγω εορτών, καθώς και τα αεροδρόμια. Όμως ποιος θα μπορούσε να σταματήσει τη θέληση του Γιάννη και την ανταπόκριση της εταιρείας και των ανθρώπων  του Αεροδρομίου; Κανείς!

Έκανε το όνειρό του πραγματικότητα
Έκανε το όνειρό του πραγματικότητα

Στολή, καπέλο, παπούτσια, όλα ήταν έτοιμα για τον πιλότο μας. Η μεγάλη στιγμή έφτασε και ο Γιάννης άνοιξε τα φτερά του. Κατά τη διάρκεια της πτήσης όλα ήταν πρωτόγνωρα για εκείνον. Επεξεργαζόταν και ρωτούσε το κάθε τι, σα να ήθελε να γεμίσει το μικρό του κεφαλάκι με όσες περισσότερες πληροφορίες χωρούσε.  Απολάμβανε την κάθε στιγμή στους αιθέρες και ένιωθε ελεύθερος και ξέγνοιαστος. Το ίδιο και η οικογένειά του και ο μικρός του αδερφός, και καμάρωναν τον όμορφο πιλότο τους. Μετά από μια κουραστική πτήση, τι ακολουθεί για τους πιλότους φυσικά; Ένα γεύμα και ένα πολυτελές ξενοδοχείο για την ξεκούραση τους!

Στο
Στο "Νίκος Καζαντζάκης" ο 5χρονος

Μα η εμπειρία του δεν τελείωσε εκεί. Μία ακόμη έκπληξη τον περίμενε την επόμενη ημέρα: μία ξενάγηση μόνο για εκείνον και την οικογένειά του. Οι άνθρωποι του αεροδρομίου περίμεναν με ανυπομονησία τον  μικρότερο και ποιο ζωηρό πιλότο που είχαν συναντήσει ποτέ! Καμάρωναν που το δικό τους αεροδρόμιο είχε έναν τόσο άξιο πιλότο, που φρόντισαν να τον συστήσουν σε όλους του τους συναδέλφους και να τους μείνει αξέχαστος!

Κρήτη

Ηράκλειο

Την επόμενη Τρίτη η δεύτερη συνάντηση διαβούλευσης για το ΣΒΑΚ Δήμου Χερσονήσου

svak-02-25022020-malia-1920w.jpg

Ο Δήμος Χερσονήσου, οι φορείς και οι κάτοικοι συναντιούνται και συμφωνούν στους στόχους και στις παρεμβάσεις που απαιτούνται για λειτουργικές και βιώσιμες μετακινήσεις.

Η δεύτερη συνάντηση διαβούλευσης του Δήμου Χερσονήσου και των φορέων του τόπου για τις μετακινήσεις – ΣΒΑΚ Δήμου Χερσονήσου θα γίνει την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020, στις 17:00΄, στο Δημοτικό Κατάστημα Μαλίων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΕΡΙΔΑΣ:

17.00΄ – 17.15΄   Χαιρετισμοί

17.15΄ – 17.30΄ Τι είναι ένα ΣΒΑΚ – Φάση ανάπτυξης στρατηγικής ΣΒΑΚ του Δήμου Χερσονήσου

Ομιλητής: Νίκος Δρακωνάκης, Εκπρόσωπος εταιρείας ΕΤΑΜ Α.Ε.

17.30΄ – 17.50΄ Σημερινή κατάσταση μετακινήσεων και σχεδιασμού στο Δήμο Χερσονήσου

Ομιλήτρια: Τέα Κριτσωτάκη, Αγρ. Τοπογράφος Μηχανικός, Υπάλληλος Δήμου Χερσονήσου

17.50΄ – 18.10΄ Όραμα στρατηγικής, ειδικοί στόχοι και προτεραιότητες για το ΣΒΑΚ Χερσoνήσου στην κατεύθυνση των Ευρωπαϊκών οδηγιών για τα ΣΒΑΚ

Ομιλητής: Θάνος Βλαστός, Καθηγητής ΕΜΠ

18.10΄ – 18.30΄ Αρχικά προτεινόμενα μέτρα και παρεμβάσεις στο σύνολο του Δήμου Χερσονήσου

Ομιλητής: Μαρία Σίτη, Αγρ. Τοπογράφος Μηχανικός – Συγκοινωνιολόγος, Συνεργάτης ΕΤΑΜ Α.Ε.

18.30΄ – 18.40΄ Τρόποι συμμετοχής του κοινού και των φορέων για την κατάθεση προτάσεων μέτρων και παρεμβάσεων στους μικρούς και μεγάλους οικισμούς του Δήμου Χερσονήσου

Ομιλήτρια: Μαρία Φραγκιαδάκη, Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, Υπάλληλος Δήμου Χερσονήσου

18.40΄ - 19.10΄ Ανοικτή συζήτηση με το κοινό – τοποθέτηση φορέων και κατοίκων

19.10΄ - 19.30΄ Κλείσιμο και Συμπεράσματα

Ο Δήμος Χερσονήσου έχει ξεκινήσει την εκπόνηση του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), μέσω του οποίου επιδιώκεται: 

  • η αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος, της ποιότητας ζωής και του δημόσιου χώρου, μέσα από παρεμβάσεις αναδιοργάνωσης των όρων και των υποδομών αστικής κινητικότητας,
  • η ενίσχυση των ήπιων μορφών μετακίνησης,
  • η ενίσχυση της ταυτότητας και της προσβασιμότητας του κέντρου της πόλης, εξασφαλίζοντας κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη οικονομικών δραστηριοτήτων,
  • η προστασία των περιοχών κατοικίας από οχλήσεις,
  • η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας για μετακινήσεις και η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου,
  • η αύξηση του ποσοστού χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς,
  • η αύξηση του ποσοστού χρήσης ποδηλάτου και πεζή μετακίνησης,
  • η μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων,
  • η διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς μετακίνησης όλων των ατόμων χωρίς διακρίσεις, με έμφαση στα ζητήματα κινητικότητας Ατόμων με Αναπηρία (ΑμΕΑ) και Ατόμων με Μειωμένη Κινητικότητα (ΑΜΚ),
  • η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών (τηλεματική, GIS, κ.λπ.) για τη διαχείριση της αστικής κινητικότητας και την ενημέρωση των πολιτών,
  • η ενίσχυση της συμμετοχικότητας και της δημοκρατικότητας στη λήψη αποφάσεων για τα θέματα οργάνωσης του αστικού χώρου και της κινητικότητας στην πόλη.

Αντικείμενο της πρώτης διαβούλευσης αποτέλεσε η καταγραφή των αναγκών και των προβλημάτων στη λειτουργία της πόλεων και των παρακείμενων οικισμών. Παράλληλα, έγινε ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του Δικτύου Φορέων ΣΒΑΚ Δήμου Χερσονήσου, που θα συμβάλει ουσιαστικά στον σχεδιασμό του οράματος και του τελικού Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.