Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ακαδημία Χαλκιαδάκη: 7 χρόνια πρωτοπορίας

Image
 clock 15:28 | 06/09/2017
writer icon newsroom ekriti.gr

Στην μεγάλη κρητική εταιρεία σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, οι εργαζόμενοι ήταν και παραμένουν το σημαντικότερο κεφάλαιο, αλλά και οι καλύτεροι «σύμβουλοι» του καταναλωτή! Με φιλικό και πρόσχαρο τρόπο, ενημερώνουν και εξυπηρετούν σε κάθε κατάστημα, πάντα με το χαμόγελο – όχι αυτό το επιτηδευμένο, το κλισέ, αλλά το άλλο, το γνήσιο, το αυθόρμητο. Γνωρίζουν καλά τα δεδομένα, τη νομοθεσία, τις ιδιαίτερες συνήθειες των Κρητικών και είναι πάντα δίπλα στον καταναλωτή, για να του δώσουν αυτό ακριβώς που αναζητά.

Πίσω όμως από αυτή την εικόνα που αντικρίζει ο επισκέπτης ενός σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, εκτός από την προσωπικότητα του κάθε συνεργάτη της εταιρείας, κρύβονται και μια σειρά από ενέργειες που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν στελέχη που θα μπορούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις καταναλωτικές απαιτήσεις. 

Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, κρύβεται η «Ακαδημία Χαλκιαδάκη».

Μια ακαδημία που δημιουργήθηκε το 2010 με στόχο την εξειδικευμένη εκπαίδευση όλου του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας, στο γνωστικό αντικείμενο της εργασίας του, μέσα από ειδικά σεμινάρια με τη συνεργασία αναγνωρισμένων εξωτερικών συμβούλων εκπαίδευσης και κύριο μέλημα την υγιεινή και ασφάλεια των τροφίμων, καθώς και την ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

seminaria_1_1.jpg

seminaria_1_1.jpg, by gpapadakis

Οι θεματικές ενότητες των σεμιναρίων ανανεώνονται διαρκώς, καθώς η «Ακαδημία Χαλκιαδάκη» προσφέρει δωρεάν και συνεχή εκπαίδευση στους εργαζομένους της, με σκοπό την αυτοβελτίωση τους και την αναβάθμιση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα εξυπηρέτησης. Κατά τη διάρκεια αυτών των εκπαιδευτικών κύκλων, οι συμμετέχοντες μεταφέρουν την εμπειρία τους, λύνουν απορίες πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους και εξειδικεύονται σε τεχνικό και θεωρητικό επίπεδο με βάση τις αρχές και το όραμα της Χαλκιαδάκης Α.Ε. και στόχο την άριστη εξυπηρέτηση κάθε καταναλωτή. Με το πέρας του κάθε σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν τα αντίστοιχα εγχειρίδια, το ακαδημαϊκό υλικό, καθώς και τη σχετική Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Αξίζει να αναφερθεί ότι μόνο το 1ο εξάμηνο του 2017, υπήρξαν 1.421 συμμετοχές από το προσωπικό της Χαλκιαδάκης Α.Ε. σε σεμινάρια σχετικά με την υγιεινή και ασφάλεια, τα logistics, τη διαχείριση κρέατος, την εξυπηρέτηση του πελάτη, κλπ., ενώ το σύνολο των εργαζομένων έχει παρακολουθήσει και σεμινάρια Α’ Βοηθειών από στελέχη του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, αποκτώντας σημαντικές γνώσεις που μπορούν να αποβούν εξαιρετικά χρήσιμες ανά πάσα στιγμή.

logo_akadimia_xalkiadakis_newlogo-01.jpg

logo_akadimia_xalkiadakis_newlogo-01.jpg, by gpapadakis

Εξαιτίας μάλιστα του αυξημένου ενδιαφέροντος των εργαζομένων, η εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. δημιούργησε δυο ακόμα νέους χώρους σεμιναρίων: έναν σε κατάστημα του Αγίου Νικολάου (Παλαιολόγου & Νίκωνος) χωρητικότητας έως και 28 ατόμων κι έναν σε κατάστημα των Χανίων (Λ. Καραμανλή), χωρητικότητας έως και 32 ατόμων. Και οι δυο νέοι χώροι, όπως και ο βασικός χώρος εκπαίδευσης στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, διαθέτουν υπερσύγχρονο εξοπλισμό, εκπαιδευτικά μέσα και ανέσεις που κάνουν την διαδικασία απόλαυση για κάθε συμμετέχοντα.

Η «Ακαδημία Χαλκιαδάκης» όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα απλό εργαλείο εταιρικών σεμιναρίων: Είναι το όχημα της προσπάθειας συνεχούς βελτίωσης κάθε στελέχους της εταιρείας Χαλκιαδάκης Α.Ε. με γνώμονα τόσο την προσωπική του εξέλιξη, όσο και την βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή. Eσένα δηλαδή!

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis