Ελλάδα

Λιγνάδης: Έκανε οντισιόν με 100 αγόρια από 10 έως 14 ετών

Δημήτρης Λιγνάδης

Οντισιόν σε μεγάλο θέατρο της Αθήνας είχε οργανώσει ο Δημήτρης Λιγνάδης, ο οποίος συνελήφθη το Σάββατο και κρατείται στη ΓΑΔΑ με την κατηγορία του «βιασμού κατά συρροήν». Ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, έψαχνε στα μάτια 100 ανήλικων αγοριών ηλικίας 10 έως 14 ετών, τον πρωταγωνιστή που θα υποδυόταν τον «Μπίλι Έλιοτ» στο ομώνυμο μιούζικαλ.

Όμως, το θέαμα που παρουσίασε ήταν τόσο σοκαριστικό που αρκετοί θεατές αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν μαζί με τα παιδιά τους στη μέση της παράστασης μην αντέχοντας τις βωμολοχίες και τα σεξουαλικά υπονοούμενα από τους ανήλικους πρωταγωνιστές.

Η οντισιόν είχε πραγματοποιηθεί το διήμερο 6 - 7 Ιουνίου του 2015 στο γνωστό θέατρο και το ενδιαφέρον των νεαρών ηθοποιών ήταν μεγάλο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες 100 ήταν τα ανήλικα αγόρια ηλικίας 10 έως 14 ετών που συνοδευόμενα από τους γονείς τους, οι οποίοι αδημονούσαν να τους δουν στη σκηνή με τον πρωταγωνιστικό ρόλο, έλαβαν μέρος στην ακρόαση. Το γνωστό μιούζικαλ «Μπίλι Έλιοτ» του Λι Χολ, σε μουσική Έλτον Τζον θα ανέβαινε στη θεατρική σκηνή του εν λόγω θεάτρου τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς και ο Δημήτρης Λιγνάδης που θα το σκηνοθετούσε έψαχνε να επιλέξει «τον καλύτερο από τους καλύτερους απ’ όλη την Ελλάδα» όπως αναφερόταν χαρακτηριστικά στο δελτίο Τύπου. 

«Όσα αγόρια ηλικίας 10 έως 14 χρονών χορεύουν, τραγουδούν και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους, μπορούν να προσέλθουν με τους γονείς τους έχοντας μαζί τους ένα σύντομο βιογραφικό και μια φωτογραφία» αναφερόταν αμέσως παρακάτω και πράγματι όπως προαναφέραμε, η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή.

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη λάμψη και την ικανοποίηση στα μάτια μιας μητέρας, που είδε το παιδί της να επιλέγεται από τον Δημήτρη Λιγνάδη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο» λέει ένας άλλος γονέας που είχε βρεθεί στην οντισιόν μαζί με το παιδί του.

«Συγκεκριμένα, είχαν επιλεγεί τρία αγόρια για τις ανάγκες της παράστασης καθώς δεν θα μπορούσε να παίζει ένα παιδί κάθε μέρα, θα ήταν εξοντωτικό»λέει  ο ηθοποιός Αιμίλιος Χειλάκης, ο οποίος ήταν ένας εκ των πρωταγωνιστών του μιούζικαλ. Στο ερώτημα, αν είχε παρατηρήσει κάτι περίεργο στην συμπεριφορά του Δημήτρη Λιγνάδη απέναντι στους εκκολαπτόμενους ηθοποιούς, ο Αιμίλιος Χειλάκης αποφεύγει να απαντήσει. «Θεωρώ ότι η ερώτηση που μου κάνετε είναι σε λάθος βάση. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι η υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης και τίποτα παραπάνω».

Οι κριτικές

Όταν το μιούζικαλ ανέβηκε, το κοινό που το παρακολούθησε σοκαρίστηκε. Κάποιοι θεατές μάλιστα αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν στα μέσα της παράστασης μην μπορώντας να αντέξουν το θέαμα. «Απλά απαράδεκτο έργο για μικρά παιδιά. Και όμως διαφημίζεται σαν το απόλυτο μιούζικαλ για τα παιδιά. Υπήρχαν πολλές βωμολοχίες και χυδαιότητες» αναφέρεται σε μια από τις δεκάδες κριτικές που φιλοξενούνται στην σελίδα του Αθηνοράματος για την εν λόγω παράσταση.

Ένας άλλος θεατής γράφει: «Το θέμα της καταπίεσης της ατομικότητας από γονείς που θέλουν να φτιάξουν παιδιά καρμπόν του εαυτού τους είναι πολύ ενδιαφέρον και σοβαρό. Όταν όμως φτιάχνεις μια παράσταση με παιδιά που απευθύνεται σε μικρά παιδιά, δεν μπορείς να βάζεις τον μικρό ηθοποιό να βρίζει χυδαία τον πατέρα του, ούτε και να χαμουρεύεσαι σεναριακά με την παιδική απουσία ώριμης σεξουαλικής ταυτότητας. Η ταινία, παρά την αποστασιοποίηση που εκ φύσεως παρέχει το σινεμά, έθιξε αυτά τα θέματα με πολύ πιο σωστό τρόπο. Ο σκηνοθέτης ήταν τραγικά προπαγανδιστικός και χυδαία προκλητικός απέναντι στα παιδιά και τους γονείς τους».

Και παρακάτω, ένας άλλος θεατής σχολιάζει: «Τι να πω. Ενθουσιάστηκα με τα σκηνικά μόλις ξεκίνησε η παράσταση, ενθουσιάστηκα με τις σωστές φωνές των ηθοποιών στο τραγούδι, με το πάθος τους και την ένταση και μετά....κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό. Μα είναι δυνατόν; Ήμασταν με μικρά παιδιά και έβλεπαν το κοριτσάκι να ρωτάει τον BILLIE ELLIOT αν θέλει να του δείξει το....πιπί της για να την συμπαθήσει; Να προβάλλουν το gay ως το απόλυτα φυσιολογικό για τους άντρες ντύνοντας μικρά αγόρια με γυναικεία ρούχα; Να φεύγουν οι βρισιές του χειρίστου είδους από πατέρα προς τον γιο, από τον γιό προς τον πατέρα, απο τον πατέρα προς την δασκάλα του χορού; Ειλικρινά, ήθελα να σηκωθώ να φύγω. Πήγαμε εκεί ευελπιστώντας να δούμε ένα μιούζικαλ με ποιοτικό χορό και τις χορευτικές προσδοκίες ενός παιδιού να γίνονται πραγματικότητα. Αυτό που τελικά είδαμε ήταν ένας ύμνος προς την σεξουαλική διαφορετικότητα και ο ύμνος αυτός απευθυνόταν στα μικρά παιδιά».

Και οι κακές κριτικές δεν έχουν τέλος, καθώς οι γονείς που πήγαν να παρακολουθήσουν το μιούζικαλ μαζί με τα παιδιά τους, δεν έκρυψαν τον αποτροπιασμό τους από το θέαμα που αντίκρυσαν.
Συγκεκριμένα: «Τα βαθύτερα νοήματα του έργου ήταν: α)Κοριτσάκια, δείξτε τα γεννητικά σας όργανα σε όποιον προσπαθείτε να πλησιάσετε. Μην ακούτε τους γονείς σας που σας λένε τα αντίθετα για την αυτοπροστασία σας και τον έλεγχο του σώματός σας. β) Αγοράκια, ζήτω η διαφορετικότητα. (Λυπάμαι που είμαι τόσο οπισθοδρομικός τύπος και δεν τα κατάλαβα όπως οι προοδευτικοί συντελεστές του έργου)», γράφει ένας και άλλος συμπληρώνει: «Είναι δυνατόν τέτοιο κείμενο να βγαίνει από το στόμα των παιδιών; Έχουν αναλογιστεί οι γονείς και η παραγωγή σε τι έχουν εκθέσει τα παιδιά τους; Ας διαβάσουν λίγο τον ποινικό κώδικα!».

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ: Κρήτη: "Λούστηκε" με το αντισηπτικό και αυτοπυρπολήθηκε!

Κακοκαιρία στις ΗΠΑ: 7,9 εκατ. Τεξανοί συνεχίζουν να έχουν προβλήματα με την ύδρευση

Νεόφυτος Μόρφου: Αρνείται να πληρώσει το πρόστιμο των Θεοφανείων

Ελλάδα

ΑΔΜΗΕ: Νέα στρατηγική για την τετραετία 2021 – 2024

ΑΔΜΗΕ

Έχοντας εδραιώσει την ηγεσία του στο χώρο της μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας ως ο αδιαμφισβήτητος φορέας υλοποίησης των νησιωτικών διασυνδέσεων, ο ΑΔΜΗΕ χαράσσει νέα Στρατηγική για την περίοδο 2021-2024.

Το όραμα του Διαχειριστή για την επόμενη τετραετία είναι να εξελιχθεί σε τεχνολογική εταιρεία αξιοποίησης υποδομών και τεχνογνωσίας. Η νέα μεσοπρόθεσμη Στρατηγική έχει ως στόχο την επιταχυνόμενη ανάπτυξη της Εταιρείας σε τρεις πυλώνες:

1. Ασφάλεια & αξιοπιστία σε δύσκολο περιβάλλον

2. Αξιοποίηση υποδομών για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

3. Ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων ενεργειακής μετάβασης

Σε ό,τι αφορά τον πρώτο πυλώνα, ο ΑΔΜΗΕ προτάσσει τη φυσική και ψηφιακή θωράκιση του Συστήματος Μεταφοράς με ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού. Το Πρόγραμμα Ανανέωσης Παγίων πρόκειται να επισπευστεί λαμβάνοντας υπόψιν κρίσιμους παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την εύρυθμη λειτουργία του, όπως η παλαιότητα των στοιχείων του Συστήματος, τα ακραία καιρικά φαινόμενα που πυκνώνουν ως αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης, η απειλή της κυβερνοασφάλειας, η αυξανόμενη διείσδυση των ΑΠΕ και το νέο περιβάλλον της ενεργειακής αγοράς.

Ως προς τον δεύτερο πυλώνα, ο Διαχειριστής δρομολογεί την αξιοποίηση των υφιστάμενων υποδομών για την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Πέραν των βασικών περιουσιακών στοιχείων του, όπως οι Γραμμές Μεταφοράς, οι Υποσταθμοί και τα ΚΥΤ, ο ΑΔΜΗΕ διαθέτει μεγάλες εκτάσεις γαιών, κτηριακές υποδομές, εταιρικό στόλο, οπτικές ίνες ενώ επιπλέον εξετάζει την ανάπτυξη data centers στις εγκαταστάσεις του. Με αυτόν τον τρόπο, επεκτείνεται πέραν της βασικής του δραστηριότητας που είναι η μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας, προχωρώντας σε ανάπτυξη των εγχώριων υποδομών με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους και την κοινωνία και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Ήδη πραγματοποιείται καταγραφή της ακίνητης περιουσίας καθώς και η εκπόνηση μελετών για την εκμετάλλευση του εταιρικού στόλου μέσω υπηρεσιών logistics.

Κλείνοντας το τρίπτυχο της νέας Στρατηγικής, ο ΑΔΜΗΕ προτίθεται να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στις νέες δραστηριότητες και τους νέους κλάδους της ενεργειακής μετάβασης, με την ανάληψη της ευθύνης για το υποβρύχιο δίκτυο διασυνδέσεων των υπεράκτιων αιολικών πάρκων, την προσθήκη έργων αποθήκευσης στις νησιωτικές διασυνδέσεις και τη συμμετοχή του σε διεθνείς κοινοπραξίες για έργα Υψηλής και Υπερυψηλής Τάσης. 

Η νέα Στρατηγική αποτελεί έναν ανανεωμένο οδικό χάρτη για το μέλλον, με τον Διαχειριστή να παραμένει ταυτόχρονα προσηλωμένος στο χρονοδιάγραμμα του Δεκαετούς Προγράμματος Ανάπτυξης το οποίο τηρεί απαρέγκλιτα και, όποτε απαιτείται, επισπεύδει.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, παρουσιάζει τους πυλώνες της νέας στρατηγικής της εταιρείας για την επόμενη τετραετία 2021-2024.