Υγεία

Μετάλλαξη Δέλτα: Το εμβόλιο αποτρέπει κατά 50% τη μετάδοση

εμβολιο κορωνοϊού

Ο πλήρης εμβολιασμός με δύο δόσεις μειώνει στο μισό τη μετάδοση της Δέλτα, ενώ εμφανίζει αποτελεσματικότητα 60% στην πρόληψη της συμπτωματικής Covid-19 λόγω της ίδιας παραλλαγής του κορωνοϊού, σύμφωνα με τη μακρόχρονη βρετανική επιστημονική έρευνα React-1.

Η μελέτη του Imperial College του Λονδίνου, που ανέλυσε στοιχεία από περίπου 98.000 άτομα στην Αγγλία, παρέχει την πιο ολοκληρωμένη εικόνα μέχρι σήμερα σχετικά με το πόσο προστατεύουν τα εμβόλια από την πιο μεταδοτική Δέλτα («ινδική»), η οποία αντικατέστησε σε πολλές χώρες την Άλφα («βρετανική») ως κυρίαρχη παραλλαγή.

Η συνεχιζόμενη μελέτη React-1 (REal-time Assessment of Community Transmission), που ξεκίνησε πέρυσι τον Απρίλιο, παρέχει κάθε μήνα μία εικόνα της πανδημίας ελέγχοντας ένα τυχαίο μεγάλο δείγμα ανθρώπων.

Η νέα μελέτη React, σύμφωνα με τους Financial Times, βρήκε ότι το 40% όσων διαγνώστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό (όλοι με Δέλτα), ήταν ασυμπτωματικοί, ενώ πολλοί άλλοι είχαν ήπια συμπτώματα.

Άλλες πρόσφατες έρευνες είχαν δείξει αποτελεσματικότητα 90% των εμβολίων κατά της Δέλτα, όσον αφορά τα σοβαρά συμπτώματα και την αποφυγή νοσηλείας.

Η χαμηλότερη αποτελεσματικότητα 60% των εμβολίων κατά της Δέλτα που βρήκε η React-1 εξηγείται γιατί η βρετανική μελέτη συμπεριέλαβε την ικανότητα των εμβολίων να προλαμβάνουν ακόμη και τα λιγότερο σοβαρά συμπτώματα, όχι μόνο τα σοβαρά και την ανάγκη εισαγωγής στο νοσοκομείο.

«Ο εμβολιασμός παραμένει άκρως αποτελεσματικός κατά της Δέλτα», σχολίασε ο δρ Πολ Έλιοτ του Imperial, η μελέτη του οποίου δεν έδωσε αναλυτικά στοιχεία για την ξεχωριστή αποτελεσματικότητα των εμβολίων της Pfizer και της AstraZeneca.

«Τα ευρήματα, όταν συνδυαστούν με εκείνα άλλων μελετών που δείχνουν την επίπτωση των εμβολίων κατά του κορωνοϊού στη μείωση των νοσηλειών και των θανάτων από την Covid-19, είναι ενθαρρυντικά. Όμως, αποτελούν, επίσης, μία υπόμνηση ότι, ακόμη και με μία πολύ υψηλή εμβολιαστική κάλυψη, είναι πολύ πιθανό να έχουμε και άλλο κύμα λοιμώξεων το φθινόπωρο», δήλωσε ο δρ Τομ Γουίνγκφιλντ της Σχολικής Τροπικής Ιατρικής του Λίβερπουλ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κορωνοϊός – Εμβόλιο: Η απροσδόκητη και τρομακτική παρενέργεια που αποτυπώνεται στο πρόσωπο

Έφηβοι και κορωνοϊός: Ο κίνδυνος για την καρδιά πολύ μεγαλύτερος σε σχέση με τον εμβολιασμό

Κορωνοϊός: Το φάρμακο που μειώνει κατά 99% το ιικό φορτίο

Υγεία

Λίμπιντο: Επτά τρόποι να την απογειώσετε

sotirio_to_syhno_sex_-_meionei_kata_50_tin_pithanotita_egkefalikoy.jpg

Το άγχος, τα προβλήματα που ενδεχομένως υπάρχουν σε μια ερωτικής σχέση, ανησυχίες σχετικά με την υγεία και η ηλικία είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη λίμπιντο και, παρόλο που η μειωμένη ερωτική επιθυμία συνήθως δεν αποτελεί παθολογικό πρόβλημα, μπορεί να επηρεάσει τις σχέσεις και την αυτοεκτίμηση ενός ατόμου.

Επιπλέον, τα υψηλά επίπεδα άγχους πολλές φορές δημιουργούν εμπόδια στη σεξουαλική λειτουργία και τη λίμπιντο και στα δύο φύλα. Οι άνθρωποι με μεγάλο φόρτο εργασίας, αυξημένες ευθύνες ή άλλους παράγοντες άγχους μπορεί να νιώθουν κουρασμένοι, αγχωμένοι ή στρεσαρισμένοι και, ως εκ τούτου, να έχουν μειωμένη σεξουαλική επιθυμία ή να δυσκολεύονται να επιτύχουν ή να διατηρήσουν τη στύση τους (οι άνδρες).

Διαβάστε παρακάτω κάποιους από τους καλύτερους φυσικούς τρόπους αύξησης της λίμπιντο που αφορούν τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες και δείτε τη σεξουαλική σας επιθυμία να ανεβαίνει μέρα με τη μέρα.

 

1. Βελτιώστε την ποιότητα της σχέσης σας
Πολλοί άνθρωποι παρατηρούν μείωση στη σεξουαλική επιθυμία και συχνότητα σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία μιας σχέσης, όπως για παράδειγμα όταν έχει περάσει πολύς καιρός από το πρώτο πάθος ή όταν ο ένας εκ των δύο αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα δεν είναι καλά στον ερωτικό τομέα.

Προσπαθήστε να βελτιώσετε τη σχέση σας και είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσετε αύξηση στις σεξουαλικές ορμές τόσο τις δικές σας όσο και του/της συντρόφου σας. Αυτό σημαίνει:

  • Σχεδιάστε ρομαντικά ραντεβού
  • Κάνετε πράγματα μαζί με τον/την σύντροφό σας
  • Δοκιμάστε την ανοιχτή επικοινωνία
  • Αφιερώστε ποιοτικό χρόνο ο ένας στον άλλο

 

2. Δώστε έμφαση στα προκαταρκτικά
Οι καλύτερες σεξουαλικές εμπειρίες μπορεί να αυξήσουν την επιθυμία ενός ατόμου για σεξ, ενισχύοντας έτσι και τη λίμπιντό του. Δοκιμάστε, λοιπόν, να ενισχύσετε τη σεξουαλική σας εμπειρία αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο στα αγγίγματα, τα φιλιά και γενικότερα τα προκαταρκτικά.

 

3. Ακολουθήστε μια θρεπτική διατροφή
Μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά ενισχύει την καλή κυκλοφορία και την υγεία της καρδιάς, ωφελώντας έτσι και τις σεξουαλικές ορμές του ατόμου. Επομένως, δοκιμάστε να αφαιρέσετε συγκεκριμένα τρόφιμα που ενδεχομένως να μειώνουν τη λίμπιντό σας. Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, με λίγη ζάχαρη και πολλές άπαχες πρωτεΐνες μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη των διαταραχών που επηρεάζουν τη λίμπιντο.

 

4. Ασκηθείτε σε τακτική βάση
Η τακτική άσκηση ενισχύει τη λίμπιντο με πολλούς τρόπους. Έχει βρεθεί ότι βοηθά τους άνδρες όσον αφορά ανησυχίες σχετικά με το σώμα τους, τη χαμηλή λίμπιντο και τις αλλαγές στη σχέση τους, ενώ στις γυναίκες με διαβήτη έχει αποδειχτεί ότι συμβάλλει στον περιορισμό των συμπτωμάτων που σχετίζονται με τη νόσο. Οι ασκήσεις του πυελικού εδάφους, μάλιστα, φαίνεται ότι ωφελούν όλες τις γυναίκες, υγιείς ή μη.

 

5. Διατηρείστε ένα υγιές βάρος
Πολλοί επιστήμονες συνδέουν το υπερβολικό βάρος και την παχυσαρκία με τη χαμηλή λίμπιντο, αλλά και με άλλους παράγοντες που σχετίζονται με την υπογονιμότητα. Πολλοί υπέρβαροι άνθρωποι, μάλιστα, έχουν βιώσει ψυχολογικές επιπτώσεις, όπως η μειωμένη αυτοπεποίθηση για το σώμα τους. Η διατήρηση ενός υγιούς βάρους μπορεί να βελτιώσει τη σεξουαλική επιθυμία ενός ατόμου, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.

 

6. Δοκιμάστε την ψυχοθεραπεία
Η ψυχοθεραπεία αποτελεί μια αποτελεσματική στρατηγική αύξησης της λίμπιντο. Η ατομική συμβουλευτική βοηθά να αντιμετωπιστούν οι αρνητικές σκέψεις σχετικά με το σεξ, την αυτοεκτίμηση, αλλά και δευτερεύουσες αιτίες της χαμηλής λίμπιντο, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Η συμβουλευτική σχέσεων μπορεί να βοηθήσει ένα ζευγάρι να δουλέψει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σεξουαλική τους επιθυμία.

 

7. Κόψτε το κάπνισμα
Η καλή καρδιακή υγεία είναι σημαντική για την καλή σεξουαλική λειτουργία και το κάπνισμα έχει αρνητικές συνέπειες στον καρδιαγγειακό σύστημα του ατόμου. Οι καπνιστές είναι πολύ πιθανό να παρατηρήσουν αύξηση στα επίπεδα ενέργειας και στη σεξουαλική τους επιθυμία μόλις κόψουν το τσιγάρο.

πηγή

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Γυμναστήρια: Νέοι κανόνες λειτουργίας των αποδυτηρίων

Αγρίνιο: Ο προμηθευτής ήταν... «μαϊμού» και άρπαξε 11.680 ευρώ

ESPA BANNER