Τεχνολογία

ΗΠΑ: To 58% των χρηστών social media αποφεύγουν τις χορηγούμενες αναρτήσεις των influencers

social media

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια

Facebook : Με αυτόν τον τρόπο θα προστατεύσετε το προφίλ σας

Τεχνολογία

WhatsApp: Αλλάζουν από το Σάββατο οι όροι χρήσης - Τι θα ισχύει

WhatsApp

Αλλαγές θα αρχίσουν να ισχύουν από αύριο, 15 Μαϊου στους όρους χρήσης και προστασίας των προσωπικών δεδομένων του WhatsApp, γεγονός που είχε προκαλέσει αναστάτωση πριν λίγους μήνες, όταν είχε ανακοινωθεί. 

Η αλλαγή, για την οποία οι χρήστες ενημερώθηκαν έγκειται στο ότι το Facebook θα μπορεί πλέον να μοιράζεται δεδομένα που συγκεντρώνει από κάθε χρήστη με τις υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου που έχει δημιουργήσει το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Όσοι δεν αποδεχτούν τον νέο όρο, ενδέχεται να δουν τους λογαριασμούς τους να υπολειτουργούν και δεν θα υπάρξουν διαγραφές.

Το WhatsApp εξαγοράσθηκε το 2014 από το Facebook έναντι του ποσού των 19 δισ. δολαρίων και η ομάδα των δημιουργών του στη συνέχεια δημιούργησε ένα σύστημα πλήρους (end to end) κρυπτογράφησης των μηνυμάτων που διακινούνταν μέσω της εφαρμογής.

Το 2016, το WhatsApp έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες του να επιλέξουν αν θέλουν ή όχι να μοιράζονται ορισμένα από τα προσωπικά δεδομένα τους με το Facebook. Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονται στοιχεία όπως ο αριθμός του κινητού του χρήστη, τα τηλέφωνα των επαφών, οι φωτογραφίες προφίλ ακόμη και εκείνα που δείχνουν πότε είναι συνδεδεμένος.

Με την αλλαγή, δεν προσφέρεται πλέον αυτή η επιλογή και αν θέλει κάποιος να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το WhatsApp κανικά θα πρέπει να αποδεχτεί ότι το Facebook θα μπορεί να χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα!

Όπως ήταν αναμενόμενο, η αλλαγή προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση και ένας διαρκώς αυξανόμενος αριθμός χρηστών επιλέγει να σταματήσει να χρησιμοποιεί το WhatsApp στρεφόμενος σε άλλες εφαρμογές επικοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TikTok: Μήνυση δισεκατομμυρίων σε βάρος του για χρήση δεδομένων ανηλίκων

Facebook: Nέα εργαλεία και λειτουργίες για τους χρήστες

TikTok: Η εφαρμογή επενδύει στους γονείς