Τεχνολογία

10.000 υποτροφίες για προγραμματιστές απο την Google

google logo

Τις δυνάμεις τους με στόχο την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στη χρήση φορητών συσκευών στην Ευρώπη ενώνουν η Google, η Bertelsmann και το κέντρο e-learning Udacity. Οι τρεις μεγάλες αυτές εταιρείες συνεργάζονται επίσης στην προετοιμασία, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, των νέων ανθρώπων που εισέρχονται στον επαγγελματικό χώρο, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται και θα τους βοηθήσουν να βρουν μια θέση εργασίας ή να καταφέρουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Για τον λόγο αυτόν δίνεται χρηματοδότηση για 10.000 υποτροφίες εκπαίδευσης προγραμματιστών Android σε όλη την Ευρώπη μέσω της Udacity. Οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για μία από τις 9.000 υποτροφίες που αφορούν στο μάθημα βασικών γνώσεων για το Android. Οι πιο έμπειροι προγραμματιστές μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους για μία από τις 1.000 υποτροφίες που αφορούν στο εντατικό πρόγραμμα Associate Android, ένα πρόγραμμα κατάρτισης μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να πάρουν πιστοποίηση προγραμματιστή Android.
Οι αιτήσεις είναι ανοικτές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.udacity.com/google-scholarships 

Παράλληλα, η Bertelsmann επικεντρώνει την επένδυσή της στο χτίσιμο των δεξιοτήτων και τις επενδύσεις στην εκπαίδευση καθώς και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων 1.000 επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Πληροφορικής, της Τεχνολογίας και των Επικοινωνιών. Επίσης εμπλουτίζει την επένδυσή της σε συνδυασμό με τα προγράμματα κατάρτισης Udacity.
Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας της Google και της Bertelsmann είναι να κλείσει το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων, προκειμένου οι πολίτες να έχουν τα απαραίτητα προσόντα ώστε να αποκτήσουν μια θέση εργασίας ή να προωθήσουν την καριέρα τους. Παράλληλα, οι υποτροφίες αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία για τους υποψήφιους προγραμματιστές να αξιοποιήσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

Τεχνολογία

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά της Google για τις πρακτικές διαφήμισης στο διαδίκτυο

GOOGLE

Η Google μπαίνει για άλλη μια φορά στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που ανακοίνωσε ότι ξεκινά έρευνα για πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο.

Η αντιπρόεδρος της Κομισιόν και Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ τόνισε ότι η Google «είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού (...) πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες».

Ο τεχνολογικός κολοσσός παρέχει υπηρεσίες που παίζουν ρόλο μεσάζοντα ανάμεσα σε διαφημιστές και συντάκτες, προκειμένου να προβάλλονται διαφημιστικές ανακοινώσεις στις ιστοσελίδες ή σε εφαρμογές για κινητά.

«Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός -ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές- προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα», επισήμανε η Βεστάγκερ.
 

 

Στο επίκεντρο η διαφημιστική προβολή

Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

«Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της», υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

«Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές», δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

«Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά», ανέφερε.

Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισ. ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Monero: Το κρυπτονόμισμα που έγινε «το bitcoin των χάκερ»

Instagram: Με αυτόν τον τρόπο ο αλγόριθμός του αποφασίζει τι βλέπουμε

Ρομπότ-καθαριστές λιμνών, ποταμών, ακτών και θαλασσών