Πολιτική

Κουντουρά: Να επιταχυνθεί η ολοκλήρωση του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών

Έλενα Κουντουρά

Η  Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Έλενα Κουντουρά  ζήτησε επιτάχυνση στην ολοκλήρωση του μεγάλου έργου του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, ώστε να μπορέσει  η περιφέρεια, και ιδιαίτερα οι νησιωτικές και απομακρυσμένες περιοχές της Ευρώπης, να διεκδικήσουν ισότιμα την ανάπτυξή τους, ένα ζήτημα που αφορά ιδιαίτερα την Ελλάδα.

H τοποθέτησή της Ευρωβουλευτή έγινε στο πλαίσιο της ψήφισης στην Ολομέλεια της σχετικής έκθεσης αναθεώρησης των κατευθυντήριων γραμμών για το  διευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών ΤΕΝ-Τ, στη διαμόρφωση της οποίας η Έλενα Κουντουρά  συνέβαλε ως  σκιώδης εισηγήτρια της πολιτικής της ομάδας  THE LEFT στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού ΤRAN. 

Η έκθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ετοιμάστηκε έγκαιρα προκειμένου να επηρεάσει επικείμενη  νομοθετική πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής μέσα στο 2021.

Η Ευρωβουλευτής επισήμανε ότι είναι προτεραιότητα να επιτευχθεί ο ευρωπαϊκός στόχος να έχει ολοκληρωθεί έως το 2030 το κεντρικό δίκτυο των διευρωπαϊκών μεταφορών, και έως το 2050 το εκτεταμένο δίκτυο, προκειμένου η  Ευρωπαϊκή Ένωση να δώσει το δικαίωμα κυρίως στις νησιωτικές και απομακρυσμένες περιφέρειες της Ευρώπης να διεκδικήσουν την ανάπτυξή τους όσο το δυνατόν επί ίσοις όροις με τις πιο κεντρικές περιοχές. 

Ταυτόχρονα, τόνισε ότι  η αναθεώρηση του σχετικού κανονισμού TEN-T αποτελεί ευκαιρία  ώστε να τεθούν οι βάσεις για την πράσινη  μετάβαση των μεταφορών, ιδιαίτερα για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, και  για να δημιουργηθούν οι υποδομές σε όλο το δίκτυο για τη διείσδυση βιώσιμων εναλλακτικών καυσίμων, όπως και ο ηλεκτρισμός και το υδρογόνο από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Ιδιαίτερα έθιξε την ανάγκη να ενισχυθεί η ασφάλεια του δικτύου μεταφορών, που σχετίζεται άμεσα με απώλειες σε ανθρώπινες ζωές. «Η τάση μείωσης των προϋπολογισμών για τη συντήρηση δικτύου πρέπει να ανατραπεί άμεσα», υπογράμμισε η Ευρωβουλευτής, δεδομένης της κρισιμότητας για  αναγκαίες επενδύσεις σε υποδομές και έργα πχ. σε οδικούς άξονες.

 Εξέφρασε επίσης τη στήριξή της για την ένταξη των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων στον ευρωπαϊκό χάρτη των μεταφορών, με την υλοποίηση των απαραίτητων επενδύσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τσίπρας: Η κυβέρνηση μειώνει εισακτέους και καθηγητές στα ΑΕΙ και προσλαμβάνει αστυνομικούς

Αχτσιόγλου: Τα χρέη απειλούν την επιβίωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και εργαζομένων

Πολιτική

ΜέΡΑ25: Επί δύο μήνες ο Ταραντίλης διαχειριζόταν κυβερνητικές αστοχίες

μερα 25 diem25.jpg

Το ΜέΡΑ 25 σε ανακοίνωση του για την παραίτηση του κ. Ταραντίλη σημειώνει ότι «μέτρησε μόλις δύο μήνες στο πόστο του κυβερνητικού εκπροσώπου» και προσθέτει:

Το φορτίο προκάλεσε «οικογειακούς λόγους»

«Ήταν δύο δύσκολοι μήνες, γιατί δεν είναι εύκολο να ανασύρουμε στη μνήμη μας Κυβέρνηση που να είχε να διαχειριστεί τόση “διαχείριση ζημιάς” για τόσο διαφορετικές αστοχίες “πρώτης γραμμής” σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα»

Το ΜέΡΑ25 σημειώνει ότι «από το πρωθυπουργικό κορονογεύμα στην Ικαρία, μέχρι την αγωνιώδη προσπάθεια να εξαφανιστεί κάθε σύνδεσμος ανάμεσα στον Πρωθυπουργό και τον Δημήτρη Λιγνάδη, και την αντιστροφή των κανόνων του κράτους δικαίου για την απεργία πείνας του Δημήτρη Κουφοντίνα, το φορτίο ήταν αρκετό ώστε να προκαλέσει “οικογενειακούς λόγους” στον οποιονδήποτε».

Ευχόμαστε, καταλήγει στην ανακοίνωσή το ΜέΡΑ 25, «η διάδοχός του Αριστοτελία Πελώνη να έχει μακρύτερη θητεία, ώστε μετά τον κύριο Πέτσα και την ομώνυμη λίστα του, αυτή τη φορά να προλάβουμε να συνηθίσουμε το νέο πρόσωπο της ίδιας πολιτικής».

Ειδήσεις σήμερα

ΣΥΡΙΖΑ: Ο Ταραντίλης έκανε την αρχή, καιρός να παραιτηθεί και η Μενδώνη

Αποζημιώσεις για τα χαμένα ενοίκια: Ποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν μπορούν να τις πάρουν

Θεσσαλονίκη - Κορωνοϊός: Πορεία διαμαρτυρίας κατά του lockdown - Βίντεο