Tριπλασίασε τα αεροπορικά δρομολόγια της προς την Κρήτη και τη Ρόδο την τελευταία τριετία η TUI Nordic εξαιτίας της μεγάλης αύξησης της τουριστικής ζήτησης προς την ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με την Johanna Strand, product manager Greece της TUI Nordic, η οποία βρέθηκε στη χώρα μας , η Ελλάδα είναι από τις σημαντικότερες αγορές για τον όμιλο.
Σημαντικότεροι προορισμοί για τους πελάτες της Tui Nordic, που αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο tour operator στη Σκανδιναβία, με μερίδιο αγοράς στο 22%, είναι η Κρήτη, η Ρόδος, η Κύπρος, η Σάμος, η Κως και η Κέρκυρα.
Στο πλαίσιο της έρευνας ικανοποίησης πελατών της εταιρείας, για εφέτος το καλοκαίρι οι πιο ικανοποιημένοι τουρίστες του tour operator εμφανίζονται με τη σειρά, στη Σάμο, την Κω, την Κρήτη και ακολουθεί η ισπανική Μινόρκα στις Βαλεαρίδες νήσους, ο Μαρμαράς στην Τουρκία, η Ρόδος, η Κύπρος, η Ιμπιζα, το Μπόντρουμ, η Σικελία και η Γκραν Κανάρια στα Κανάρια νησιά.
Αντίστοιχα, ως προς τις εντυπώσεις των τουριστών που ταξίδεψαν μέσω της Tui Nordic για το καλοκαίρι του 2014, πιο ικανοποιημένοι εμφανίζονται οι τουρίστες στην Κρήτη, την Κώ, ακολουθεί στην τρίτη θέση η Μινόρκα, τέταρτη βρίσκεται η Ρόδος και ακολουθούν Μαγιόρκα, Γκραν Κανάρια και Ίμπιζα.
Επιπλέον, όπως επεσήμανε η κ. Strand, ένα σημαντικό στοιχείο που διαπίστωσαν οι μεγάλοι tour operators κατά το εφετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα ήταν και το γεγονός ότι για τους μήνες με την υψηλότερη ζήτηση στην ελληνική αγορά, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αναγκάστηκαν να ακυρώσουν πτήσεις ελλείψει διαθέσιμων κλινών στα ξενοδοχεία στους δημοφιλέστερους προορισμούς.