Κοινωνία

Θετική εξέλιξη για τους εργαζόμενους στην Τράπεζα Πειραιώς

τράπεζα πειραιώς

Με αφορμή τα θέματα που προέκυψαν για τους συναδέλφους τους στα καταστήματα που διακόπτεται η λειτουργία τους με απόφαση της Τράπεζας, πραγματοποιήθηκαν  με πρωτοβουλία του συλλόγου εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς  μαζί με την ΟΤΟΕ, δύο συναντήσεις με εκπροσώπους της Διοίκησης της Τράπεζας, προκειμένου να δοθούν ουσιαστικές λύσεις για την εργασία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς, στην τελευταία συνάντηση, συμφωνήθηκαν με τους εκπροσώπους της Τράπεζας τα παρακάτω:

Προστατεύονται οι θέσεις εργασίας, με σεβασμό στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων.

Θα αντιμετωπιστούν άμεσα τα θέματα που προέκυψαν από το κλείσιμο των καταστημάτων, για τους εργαζόμενους που έχουν σοβαρά, πιστοποιημένα προβλήματα υγείας.

Η Τράπεζα δεσμεύτηκε ότι θα δώσει ευκαιρίες επιλογών στους εργαζόμενους των καταστημάτων που κλείνουν, με διάφορους τρόπους το επόμενο διάστημα, ώστε να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας.

Ο Σύλλογός  θα συνεχίσει να είναι ο θεματοφύλακας της απασχόλησης και των δικαιωμάτων ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στην Τράπεζα, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.  
Θα παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη και υλοποίηση της συμφωνίας της ΟΤΟΕ και του Συλλόγου μας με τη Διοίκηση,

θα αντιμετωπίσουμε - με αμφίδρομη επικοινωνία - τα όποια ζητήματα ή παραλείψεις προκύψουν για τους συναδέλφους στην πορεία της υλοποίησης της.

Ο Σύλλογός  βρίσκεται σε διαχρονική και απόλυτη ταύτιση με τις θέσεις, τις επιδιώξεις και τις ενέργειες της ΟΤΟΕ.

Παράλληλα όμως αναζητούμε και τη μέγιστη και αναγκαία συλλογική δράση. Στο πλαίσιο αυτό θα συνεχίσουμε τις πρωτοβουλίες μας για συνεννόηση με όλα τα Σωματεία και τις δυνάμεις που μπορούν να αντέξουν την ενότητα και την απόλυτη ταύτιση με τις θέσεις της ΟΤΟΕ.

Οι όποιες άλλες φωνές ακούγονται, προσπαθούν να προκαλέσουν σύγχυση, διχασμό και απομακρύνονται από τους συλλογικούς μας στόχους.

Στο νέο τοπίο της ψηφιακής τραπεζικής που δημιουργείται, οι εργαζόμενοι έχουν τον πιο σημαντικό ρόλο και αποτελούν τον καθοριστικό παράγοντα, προς όφελος μιας βιώσιμης ανάπτυξης, με ανθρώπινο πρόσωπο.

Με την αντίληψη αυτή, επαναλαμβάνουμε τις πάγιες θέσεις μας, απέναντι στο σχέδιο «Sunrise»:

Οι αποφάσεις της Διοίκησης θα πρέπει να εφαρμόζονται με πλήρη σεβασμό στα εργασιακά μας δικαιώματα και την απασχόληση.

Είναι επιτακτική ανάγκη και υποχρέωση της Διοίκησης, η αξιοποίηση του μεγαλύτερου κεφαλαίου που διαθέτει η Τράπεζα, το ανθρώπινο δυναμικό της, με την ποιοτική και δια βίου μάθηση, είτε αυτή αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, είτε σε οποιαδήποτε άλλη οργανωτική διαδικασία.

Η Τράπεζα πρέπει να ενισχύσει το ανθρωποκεντρικό της προφίλ και την κεφαλαιώδους σημασίας διαπροσωπική επαφή με την πελατεία και στην ψηφιακή εποχή, επιδεικνύοντας κοινωνικά υπεύθυνη στάση. 

Με τη συλλογική δράση, διεκδικούμε και πετυχαίνουμε όλοι μαζί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κρήτη - κορωνοϊός: Σε λειτουργία οι 27 κλίνες ΜΕΘ της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχος

Επέκταση του μέτρου των ηλεκτρονικών ραντεβού και για υποθέσεις του τ. ΕΤΕΑΕΠ

 

 

 

Κοινωνία

Κοινωνικό Τιμολόγιο: Πότε λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για φθηνό ρεύμα

κοινωνικό τιμολόγιο

Σε εξέλιξη βρίσκεται από την περασμένη Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου η διαδικασία ένταξης των ευάλωτων νοικοκυριών στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ.

Η προθεσμία για την υποβολή της αίτησης λήγει στις 15 Νοεμβρίου και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να μπουν στην ιστοσελίδα της ΗΔΙΚΑ, με τους κωδικούς του taxisnet.

Σημειώνεται πως οι δικαιούχοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση ένταξης στο ΚΟΤ - Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο -  κάθε χρόνο και κάθε φορά εντός δυο μηνών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων προκειμένου να γίνει επανέλεγχος των προϋποθέσεων ένταξης.

Με την παρέλευση διμήνου από τη λήξη της φετινής διορίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων (από 16/9/2021 έως και 15/11/2021 δηλαδή), όσοι από τους εν ενεργεία δικαιούχους δεν έχουν υποβάλλει νέα αίτηση, θα απενταχθούν αυτόματα από το ΚΟΤ.

Βέβαια οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).

Οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση από την περασμένη Πέμπτη και πριν την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2021 και οι οποίοι έχουν μεταβολές στην ακίνητη περιουσία τους μέσα στο 2020, μπορούν αν θέλουν, να κάνουν νέα αίτηση, η οποία θα ελεγχθεί, όσον αφορά την ακίνητη περιουσία, βάσει της φετινής εκκαθάρισης του ΕΝΦΙΑ.

Τα νοικοκυριά εντάσσονται στο πρόγραμμα,  εφόσον πληρούν αθροιστικά συγκεκριμένα εισοδηματικά, περιουσιακά και κριτήρια διαμονής. Η αίτηση υποβάλλεται από τον υπόχρεο υποβολής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του νοικοκυριού, ή τη σύζυγό του με απαραίτητη προϋπόθεση η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας να είναι ήδη στο όνομά του ή της συζύγου του.

Επισημαίνεται πως στην πρώτη κατηγορία (ΚΟΤ-Α) υπάγονται όσοι πληρούν τα κριτήρια λήψης του ΚΕΑ. Στο σύνολο του τιμολογίου εκτιμάται ότι η έκπτωση φτάνει το 70%. Στη δεύτερη (ΚΟΤ-Β) υπάγονται όσοι πληρούν κριτήρια αντίστοιχα με εκείνα που ορίστηκαν για τη λήψη Κοινωνικού Μερίσματος, ενώ στο σύνολο του τιμολογίου η έκπτωση διαμορφώνεται περί το 35%. Οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) εκτός από την έκπτωση που λαμβάνουν ήδη από την Πολιτεία επωφελούνται όπως και όλοι οι υπόλοιποι οικιακοί πελάτες από την κατάργηση του παγίου και του 2ου κλιμακίου στη χρέωση ενέργειας για καταναλώσεις άνω των 2.000kWh.

Τα βήματα της αίτησης 

Για να δείτε εάν είστε δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου ακολουθήστε τα εξής βήματα:

* Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας).

* Μετά τη συναίνεσή σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση.

* Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληροίτε τα κριτήρια απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων μέσω των κωδικών τους Taxisnet για την προσπέλαση των στοιχείων τους από την ΑΑΔΕ Αν για κάποιο άτομο απαιτείται συναίνεση αναφέρεται ευκρινώς. * Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ, που να έχει εγκριθεί εντός του τελευταίου διμήνου. Αν είστε δικαιούχος ΚΕΑ αλλά η αίτησή σας έχει εγκριθεί πριν από τους τελευταίους 2 μήνες, πρέπει να κάνετε τροποποιητική αίτηση ΚΕΑ. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ.

* Εφόσον έχουν δοθεί όλες οι τυχόν απαιτούμενες συναινέσεις των ενήλικων μελών του νοικοκυριού σας, και έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα πεδία, εμφανίζεται η πληροφορία αναφορικά με το εάν πληροίτε τα κριτήρια ή όχι.

* Για να καταστείτε δικαιούχος πρέπει να πατήσετε το κουμπί (Υποβολή Αίτησης). Εάν πληροίτε τα κριτήρια του ΚΟΤ, εμφανίζεται και το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης για τιμολόγηση με το ΚΟΤ που αιτηθήκατε. Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης αναλυτικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνταξιούχοι: Ποιοι δικαιούχοι θα λάβουν αναδρομικά - Πότε ξεκινούν οι πληρωμές

e-ΕΦΚΑ - ΟΑΕΔ: Οι πληρωμές από σήμερα μέχρι τις 24 Σεπτεμβρίου

Φοιτητές: Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα για το στεγαστικό επίδομα - Οι προθεσμίες

ESPA BANNER