Ελλάδα

Νέος διοικητής ΕΦΚΑ προς υπαλλήλους: "Σηκώστε τα τηλέφωνα"

eΕΦΚΑ

Σηκώστε τα τηλεφώνα. Επιστρέφουμε στην κανονικότητα».
Αυτό το μήνυμα σε αυστηρό ύφος έστειλε ουσιαστικά ο νέος διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής μέσω της επιστολής του προς το προσωπικό του φορέα με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του.
«Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή, τόνισε στην επιστολή του ο νέος διοικητής - σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ.»

Ο κ. Δουφεξής κάλεσε επίσης τους υπαλλήλους να ανταποκριθούν στις προσδοκίες που έχουν από αυτούς οι πολίτες όπως είναι η επιτάχυνση του ρυθμού έκδοσης των συντάξεων και η μείωση της γραφειοκρατίας με απλούστευση των διαδικασιών.

Η επιστολή του κ. Δουφεξή αναφέρει τα εξής:

"Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η ανάληψη της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία για τον Φορέα καθώς καλείται να αντεπεξέλθει σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών, προκλήσεων και προβλημάτων.

Ο e-ΕΦΚΑ καλύπτει με την αποστολή του το σύνολο του ελληνικού πληθυσμού μέσα από το τεράστιο φάσμα υπηρεσιών και παροχών που προσφέρει στους εργαζόμενους, στους εργοδότες, στους συνταξιούχους, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και στις οικογένειες τους. Είναι χρέος μας να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες, τις αγωνίες αλλά και τις απαιτήσεις τους επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση, ανθρωπιά και κοινωνικό πρόσημο. Οφείλουμε να βελτιώσουμε, στο μέτρο του δυνατού, τόσο το επίπεδο εξυπηρέτησης όσο και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ.

Με πλήρη επίγνωση των τεράστιων ευθυνών αλλά και συναίσθηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε, σας καλώ να συστρατευτούμε προς την κατεύθυνση της εκπλήρωσης των προσδοκιών που έχουν οι πολίτες από εμάς, και που επιθυμούν άμεση εξυπηρέτηση, με ευγένεια και απλουστευμένες διαδικασίες.

Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι το γραφείο μου θα είναι πάντα ανοικτό για την παρουσίαση των δυσχερειών που αντιμετωπίζετε αλλά και των προτάσεών σας για επίλυσή τους.

Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθέναν από εσάς προσωπικά για την δουλειά σας, την ανιδιοτέλεια και τον σεβασμό που επιδεικνύετε στηναποστολή σας.

Ευελπιστώ σε μία αγαστή και γόνιμη συνεργασία με καθέναν από εσάς που θεωρώ συνοδοιπόρους στο δρόμο της πραγμάτωσης του δύσκολου εγχειρήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού του e-ΕΦΚΑ αλλά και της αναβάθμισης του σε έναν Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης με ανθρώπινο πρόσωπο που σέβεται τον πολίτη και τις ανάγκες του αλλά και τους εργαζόμενους σε αυτόν".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Εκκρεμείς συντάξεις: Πόσο θα πληρώνει ο ΕΦΚΑ τους ιδιώτες

Μητσοτάκης: Έρχεται υποχρεωτικός εμβολιασμός υγειονομικών και εργαζομένων σε γηροκομεία

 

Ελλάδα

Lockdown τέλος στη Μύκονο: Άνοιξε ξανά - βιντεο

τουρισμός διακοπές Ελλάδα Μύκονος

Από σήμερα στις 06:00 τα ξημερώματα, η Μύκονος άνοιξε ξανά, «σιωπηρά» και χωρίς ανακοίνωση, ωστόσο θα συνεχίσει να βρίσκεται υπό διαρκή επιτήρηση.

Αν, μάλιστα, παρατηρηθούν φαινόμενα που μπορεί να οδηγήσουν σε περαιτέρω αύξηση των κρουσμάτων, τότε δεν αποκλείεται ένα νέο κλείσιμο του νησιού, κάτι που αν μη τι άλλο ουδείς επιθυμεί στο νησί των ανέμων.

Τα πάρτι σε πολυτελή γιοτ και βίλες αποτελούν το μεγαλύτερο «αγκάθι» και προκαλούν προβληματισμό, λόγω της αδυναμίας αυστηρού ελέγχου από τις αρμόδιες αρχές, παρά το γεγονός ότι η μουσική είχε μπει στο «mute» και ο συνωστισμός είχε μειωθεί. Πάντως, αυτή τη στιγμή παρατηρείται μία ελάχιστη μείωση στα κρούσματα, υπάρχει ωστόσο μία σταθεροποίηση στις ροές.

Ποια νησιά βρίσκονται ένα βήμα πριν από το «κόκκινο»
Εκτός από τη Μύκονο ωστόσο, το διάστημα πέρασε στο επίκεντρο βρέθηκαν και άλλα νησιά λόγω της επιδημιολογικής εικόνας που παρουσιάζουν. Ένα από αυτά είναι η Πάρος όπου εφαρμόζεται ένα νέο «μοντέλο» μέτρων με εντατικούς ελέγχους σε καταστήματα όπου παρατηρείτο έντονος συνωστισμός. Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα επιβλήθηκαν πρόστιμα των 2.000 ευρώ και κλείσιμο επτά ημερών, σε 8 νυχτερινά καταστήματα, επτά στην Πάρο και ένα στην Αντίπαρο, όπου εντοπίστηκαν όρθιοι πελάτες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 20.000 ευρώ και 15 ημέρες λουκέτο…

Τα επόμενα νησιά που φαίνεται να «κοκκινίζουν» είναι η Σαντορίνη, Ρόδος, Κρήτη και έπονται Ζάκυνθος και Κέρκυρα, με την αρμόδια επιτροπή να κρίνει τις επόμενες μέρας αν και σε αυτά είναι απαραίτητη η λήψη περιοριστικών μέτρων τύπου…  Μυκόνου ή «μοντέλο» αυστηρών ελέγχων και προστίμων σε κέντρα διασκέδασης με συνωστισμό και όρθιους…

Η λύση της «κοινωνικής φούσκας»
Οι επιστήμονες προτείνουν τη λύση της κοινωνικής φούσκας και στις διακοπές. Εξηγούν πως ακόμη και στην παραλία ή στις βόλτες μας στα νησιά θα πρέπει να έχουμε συγκεκριμένη παρέα, που θα είναι πάντα η ίδια και δεν θα περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό ατόμων.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

Κρήτη: Βρέθηκε ζωντανό το ζευγάρι που έψαχναν μετά από πολύωρες έρευνες (φωτο)